چگونه معتاد بازی clash of clans شدم!؟

شاید برای خیلی ها باور اینکه در عرض یک هفته معتاد کلش اف کلنز شوند کمی سخت باشد ولی این بازی در نبود نمونه های داخلی توانایی جذب مخاطب بسیار بالایی دارد که قادر است افراد را مشتری پر و پا قرص خود کند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وقتی پای صحبت کسانی که در مدت کوتاهی به بازی کلش اف کلنز اعتیاد پیدا کرده اند می نشینیم، اولین حرف همه آنها این است: روزی که این بازی را نصب کردم باورم نمی شد تا این حد معتاد این بازی شوم.

به سراغ تعدادی از افرادی که به قول خودشان معتاد این بازی پرمخاطب شده اند رفتیم و پای صحبت های آنها نشستیم تا دلیل اعتیاد سریع به این بازی و تاثیراتی که این اعتیاد بر زندگی افراد دارد را متوجه شویم.

ابتدا بحث را با امید شروع کردیم؛ امید در گفتگویش باخبرنگار گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: "من اولین بار به اصرار شاهین و به زور کلش اف کلنز رو نصب کردم. اون برای اینکه من دست از سرش بردارم و بهش گیر ندهم که چرا همش سرت گوشیه و داری اتک میزنی این بازی رو برای من نصب کرد" 
"قبل از اینکه خودم شروع به بازی کنم وقتی با دوستام میرفتیم بیرون و آنها تمام مدت سرشون تو گوشی بود و بازی می کردن، من نمیدونستم دارن چیکار میکنن و وقتی ازشون می پرسیدم فقط یه جمله می گفتن: دارم اتک میزنم، صبر کن!
دیگه انقدر این جمله رو شنیده بودم که بعد از دو یا سه بار تکرار این جمله دیگه اعصابم خرد می شد و حتی بهشون فحش می دادم.
وقتی شاهین بازی رو برای من نصب کرد و وارد بازی شدم هیچ کدوم از ساختمان های بازی رو نمیشناختم و او برای من تا یه جایی پیش برد، حتی تا چند روز اول او برای من اتک میزد و من رو تو کلن خودشون برد. اما بعد از چند روز خودم هم جذب بازی شدم و دیگه کار هر روزم شده بود کلش اف کلنز تو همه جا و همه وقت! "

از امید در مورد تاثیراتی که اعتیاد به کلش اف کلنز تو زندگیش داشته پرسیدیم، او در جواب گفت: اوایل فقط وقتی که با دوستام بودم و با کمک آنها بازی می کردم، ولی بعد از اینکه پیشرفت کردم حتی سره کارم هم کلش اف کلنز بازی می کنم و موقع خواب هم تو رخت خواب و درازکش اتک می دم، چون شب ها لوت بیشتری گیر آدم میاد.

امید  در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی پول هم خرج کرده ای و جم خریده ای گفت: "خیلی وقتا به ذهنم میزنه که بخاطر پیشرفت سریع و برای اینکه به دوستای دیگم برسم، پول بدم و جم بخرم ولی خوشبختانه تا حالا که پولی ندادم و با تاثیراتی که این بازی تو زندگیم داشته مطمئنم از این به بعد هم پول خرج نمی کنم."

کار اعتیاد و بحث در مورد کلش اف کلنز به جایی رسیده است که حتی در برخی اماکن عمومی بنرها و برگه هایی برای جلوگیری از بحث و جدل افراد در مورد بازی کلش اف کلنز نصب شده است.

چگونه معتاد کلش اف کلنز شدم!؟





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
محمد
۲۱:۳۴ ۱۸ آذر ۱۳۹۸
باعث شد کلاس 7 ترک تحصیل کنم و هنوز اعتیاد دارم