مشارکت بانوان در هفتمین جشنواره زنان

مدیر امور بانوان منطقه 3 گفت: هفتمین جشنواره " زنان و تولید ملی" با حضور تولیدکنندگان برتر پوشاک و زنان منطقه 3 در بوستان گفتگو برگزار می‌شود.

عالیه جواهری در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: 38 درصد از محصولات زنان سرپرست خانوار در مرکز مهارت‌آموزی کوثر صاحب برند شده‌اند که در طی 6 ماه آینده به 50 درصد می‌رسد.

وی در ادامه گفت: در این دوره از جشنواره همانند سالیان گذشته تولیدان زنان سرپرست خانوار تحت پوشش مرکز مهارت‌آموزی کوثر شهرداری منطقه 3 در معرض نمایش و فروش قرار می‌گیرند.

جواهری تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه محصولات تولید شده درمرکز مهارت اموزی کوثر داری کیفیت مطلوبی هستند در این جشنواره شرایط مناسبی برای رقابت زنان سرپرست خانوار با برندهای مطرح موجود در کشور فراهم می‌شود.

وی افزود: بابرگزاری جشنواره زنان و تولید ملی گامی بلند در راستای حمایت ازمحصولات داخلی تولیدکنندگان کوچک و توانمندسازی زنان سرپرست خانوار برداشته خواهد شد.
 
جواهری اظهار کرد: زنان سرپرست خانوار کارآفرینان منطقه 3 و تولیدکنندگان برتر پوشاک دراین جشنواره حضور یابند.

وی گفت: تمامی زنان کارآفرین و سرپرست خانوار دارای شناسنامه الکترونیک می‌شوند.

جواهری ادامه داد: تولید ملی، همدلی بین برندها  و مردم و دولت شعار امسال جشنواره "زنان و تولید ملی" است.

وی افزود: این نمایشگاه از 18 تا 28 شهریور از ساعت 10 صبح تا 21 شب در بوستان گفتگو در بزرگراه چمران اماده بازدید علاقه مندان است.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار