پس از کسب مدال نقره جهان:

رضایی:ناکامی فینال را در المپیک جبران می کنم

دارنده مدال نقره وزن 98 کیلو گرم رقابت های جهانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان گفت:شرایط بدنی اجازه نداد در رقابت فینال نتیجه لازم را بگیرم اما قول می دهم در المپیک جبران کنم.

قاسم رضایی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:در رقابت های جهانی قرعه بسیار سختی داشتم و همین موضوع باعث شد تا رسیدن به فینال انرژی زیادی از دست بدهم.
وی درباره کشتی دیدار نهایی مقابل الکسانیان گفت:به هر حال آرتور الکسانیان مدال طلای جهان و برنز المپیک را در کارنامه دارد و کشتی گیر ضعیفی نیست اما قرعه او نسبت به من راحت تر بود و به همین دلیل در رقابت فینال توان بدنی بیشتر و بهتری داشت و در واقع دلیل پیروزی این فرنگی کار هم همین موضوع بود.
دارنده مدال طلای المیپک تصریح کرد:درهرصورت رقابت های جهانی تمام شده و من صاحب مدال نقره شدم اما این قول را می دهم دربازی های المپیک 2016 شکست مقابل الکسانیان را جبران کنم ضمن آنکه در این رقابت ها نیز به دنبال دومین مدال طلای خود خواهم بود.
رضایی در خاتمه عنوان کرد:از این که توانستم نتیجه تلاش های خودم،کادرفنی و خانواده ام را با مدال پاسخ دهم خیلی خوشحالم و مثل همیشه این موفقیت را به مردم عزیز ایران تقدیم می کنم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار