بیرجند ؛

دستگیری کلاهبردار حرفه ای در بیرجند

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی از دستگیری کلاهبردار حرفه ای در بیرجند خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ سرهنگ عرب زاده در رابطه با این خبر گفت: با اخبار بدست آمده مبنی بر تردد غیر مجاز یک دستگاه کامیونت در شهرستان بیرجند ، توقیف خودرو توسط کاراگاهان پلیس آگاهی پیگیری شد.

وی گفت: کارآگاهان در تحقیقات خود متوجه شدند خودروی کامیونت با ترفندهای خاصی به فروش رسیده و در دسترس نیست که موضوع به طور ويژه در دستور کار ماموران اداره جعل و کلاهبرداري پليس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد : با ردزنی کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری ، آخرین فردی که خودرو در اختیار وی بوده شناسایی و به پلیس آگاهی احضار شد.

سرهنگ عرب زاده افزود :متهم با اطلاع از کشف و شناسایی شدنش خود را از دید ماموران مخفی کرد که پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی گفت: متهم در ابتدا منکر مالکیت خودرو شد که پس از رویت مدارک لب به اعتراف گشود و عنوان کرد :قبول دارم که خودرو در اختیار من بوده ولی جهت جلوگیری از توقیف آن با تغییر وضعیت ظاهری خودرو که مالک اصلی خودرو یا پلیس قادر به شناسایی و توقیف آن نباشد آن را به فروش رساندم.

وی بااشاره به کشف یکی از پیچیده ترین موارد کلاهبرداری و جعل خاطر نشان کرد :متهم با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شد.

سرهنگ عرب زاده به شهروندان توصیه کرد خرید و فروش خودرو را حتما در مراکز رسمی دفاتر ثبت اسناد انجام دهند و از فروش خودرو به افراد ناشناس و غیر بومی در قبال چک مدت دار خودداری کنند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.