شرایط استخدام جانبازان متقاضی شغل

مدیر کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید شرایط استخدام جانبازان متقاضی شغل را اعلام کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، یکی از کاربران این خبرگزاری که از جانبازان هشت سال دفاع مقدس است از شرایط استخدام جانبازان و محدودیت ها و اولویت هایش پرسیده و از خبرگزاری خواستار پیگیری شده بود.


در همین رابطه حجت الله امانی، مدیر کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید به خبرآنلاین گفت: چنانچه مجوزی بابت استخدام از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برای دستگاه ها داده شود، بنیاد شهید 25 درصد سهمیه دارد و می تواند جانبازانی که فاقد شغل و متقاضی هستند را به استناد ماده 21 قانون جامع به آن سازمان معرفی کند.

او ادامه داد: افراد واجد شرایط با اولویت های مختلف مثل فرزند شهید، جانباز و آزاده مشمول سهمیه 25 درصد هستند به شرط آن که شرایط استخدامی مثل مدرک تحصیلی و شرایط مناسب سنی و ... را داشته باشند.

این مقام مسئول در بنیاد شهید گفت: با توجه به محدودیت ظرفیتی که برای استخدام وجود دارد، ما اولویت بندی کرده ایم که افرادی که نوعی حقوق بگیر هستند در رده های بعدی قرار گیرند و از بیکارهای محض استفاده کنیم.

او همچنین گفت: وقتی که بیکارهای محض ما به استخدام درآمدند، به سراغ اولویت های بعدی رفته و از مشمولان و واجدین شرایط آن ها که درصد جانبازی بیشتر یعنی 25 درصد و بالاتر دارند استخدام به عمل می آوریم.

امانی ادامه داد: ما تلاش داریم که زمینه اشتغال را برای بیکاران محض واجد شرایط فراهم کنیم و اگر تمامی آن ها مشغول شدند، اولویت های بعدی همسر شهید، همسر جانباز 25 درصد و بالاتر، همسر آزاده یک سال اسارت و بالاتر و در درجه های بعدی خواهر و برادر شهید خواهند بود.



منبع: خبرانلاین


انتهای پیام/ 

برچسب ها: استخدام ، جانبازان ، شغل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار