معاون مرکز نوسازی وزارات اقتصاد:

احمدیان :نیاز اطلاعاتی سازمان ها با سامانه تبادل اطلاعات مالی تامین می شود

معاون مرکز نوسازی و مدیر فناوری اطلاعات وزارات اقتصاد، در خصوص " گفت: سامانه یکپارچه تبادل اطلاعات اقتصادی و مالی در راستای تحقق رگولاتوری اطلاعات اقتصادی و مالی کشور پیاده‌سازی و اجرا شده است.

احمدیان :نیازهای اطلاعاتی دستگاه‌ها ازسامانه تبادل اطلاعات تامین می شودبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،احمدیان معاون مرکز نوسازی و مدیر فناوری اطلاعات وزارات اقتصاد، در خصوص سامانه یکپارچه تبادل اطلاعات اقتصادی و مالی گفت: این پروژه در راستای تحقق رگولاتوری وزارت اقتصاد و اطلاعات اقتصادی و مالی کشور پیاده‌سازی و اجرا شده است. در حال حاضر مراحل طراحی و عملیاتی شدن این سیستم از لحاظ فنی به پایان رسیده است. امیدوارم از امروز سازمان‌هایی که تولید کننده و استفاده کننده اطلاعات اقتصادی هستند به این مجموعه و زیرساخت اضافه شوند.



وی افزود: حسن این سامانه این است که به جای این که زیرساخت‌ها و استانداردهای متعدد را در حوزه اطلاعات اقتصادی و مالی داشته باشیم، یک استاندارد مشخص و قابل اجرا خواهیم داشت و از پراکندگی و تشتت استانداردها و اطلاعات اقتصادی جلوگیری خواهد شد. قطعا این موضع موجب ایجاد شفافیت در اطلاعات اقتصادی و مالی خواهد بود و قدرت تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی در فضای اقتصاد را چند برابر خواهد کرد.

احمدیان در پایان ابراز امیدواری کرد انشالله تا پایان امسال تمام سازمان‌های زیرمجموعه وزارت اقتصاد به این بستر اضافه خواهند شد و تمامی نیازهای اطلاعاتی دستگاه‌ها صرفا از طریق این سامانه ارائه خواهد شد. از سال آینده این بستر به سوی مردم و شرکت‌های خصوصی حرکت خواهد کرد و اطلاعات مورد نیاز بخش خصوصی نیز در این سامانه ارائه خواهد شد. در آینده این سامانه تمام دستگاه‌های اجرایی را شامل خواهدشد و همه دستگاه‌ها ناگزیر به پیوستن به آن هستند.

منبع:سازمان پدافند غیر عامل

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.