بجنورد؛

تصویب بیش از 140میلیارد تومان اعتبار برای طرحهای مدیریت منابع آب خراسان شمالی

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان گفت: در سال جاری تاکنون، حدود 146 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های توسعه مدیریت منابع آب استان، مصوب شده است.

تصویب بیش از 140میلیارد تومان اعتبار برای طرحهای مدیریت منابع آب خراسان شمالیبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، به نقل از روابط عمومی کاظم طاهریان افزود: هزار و 50 میلیون ریال از این اعتبارات از محل طرحهای ملی و بقیه از محل طرحهای ملی استانی مصوب شده است.

وی گفت: از مجموع اعتبارات مصوب، 630 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای 15 طرح ملی و ملی استانی تخصیص داده شده است .

طاهریان با اشاره به اینکه ساخت پنج سد جدید و شبکه آبیاری و زهکشی برخی از آنها، عملیات اجرایی علاج بخشی سد اسفراین، طرح های بزرگ آبرسانی به شهرهای بجنورد، شیروان، و گرمه و جاجرم، را از طرح های اجرایی عنوان کرد وگفت: مرمت و بازسازی تاسیسات آبی، اجرای طرح های تعادل بخشی منابع آب، ساماندهی رودخانه های مرزی و تکمیل و تجهیز شبکه‌های اندازه‌گیری آبهای سطحی و زیرزمینی از دیگر طرحهای اجرایی مدیریت منابع آب استان است.

وی افزود: تبیش از هزار و 116 میلیارد ریال اعتبار برای طرحهای مدیریت منابع آب شهرستانهای بجنورد ، راز و جرگلان ، مانه و سملقان و گرمه و جاجرم زیر پوشش امور منابع آب بجنورد ، 101 میلیارد ریال برای مدیریت منابع آب شهرستان اسفراین تحت پوشش امور منابع آب اسفراین و 90میلیارد ریال اعتبار برای مدیریت منابع آب شیروان و فاروج تحت پوشش امور منابع آب شیروان تصویب شده است.

طاهریان اظهار داشت: بیش از 100 میلیارد ریال اعتبار نیز برای اجرای طرحهای استانی مصوب شده است.

گفتنی است: برای اجرای طرحهای مدیریت منابع آب استان از محل اعتبارات استانی نیز، مبالغی پیش بینی شده اما هنوز به صورت قطعی مشخص نشده است .

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.