گرگان؛

تحویل واحد مسکن مهر کارکنان صدا و سیمای گلستان به متقاضیان در آینده نزدیک

مدیر کل صدا و سیمای مرکز گلستان گفت: رفع دغدغه مسکن کارکنان یکی از کارهای مهم است که دراین مرکز صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛عبدالحسینی مدیر کل صدا و سیمای مرکز گلستان،  روند پیشرفت اجرای پروژه را خوب ارزیابی و بر تلاش بیشتر هیات مدیره به منظور تحویل به موقع واحدها به همکاران تاکید کرد.

 عبدالحسینی داشتن مسکن مطلوب را یکی از دغدغه های اصلی همکاران ذکر و اعلام کرد : تاکنون پرداخت آورده از سوی اعضای خوب بوده و برای اینکه هیات مدیره هم بتواند به وظایف و تعهدات خود بخوبی عمل کند و واحد ها را به موقع به متقاضیان واگذار نماید اعضا هم باید با پرداخت به موقع آورده ، همکاری بیشتری کنند .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان همچنین با اعلام آمادگی برای کمک های بیشتر به تعاونی افزود : کیفیت اجرای پروژه خوب و قابل رضایت است که در این خصوص از مجری و مدیریت پیمانکار پروژه هم قدردانی می شود.

عبدالحسینی در پایان از همکاری دستگاههای اجرایی با تعاونی مسکن کارکنان این مرکز از جمله اداره کل راه و شهرسازی، بانک مسکن، شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان هم قدردانی کرد.

در ادامه مدیرعامل تعاونی مسکن کارکنان صدا و سیمای مرکز گلستان  افزود: این واحد های مسکونی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال در قالب طرح ویژه مسکن مهر به صورت 6 بلوک 12 واحدی ساخته شده و میانگین زیربنای مفید هر واحد مسکونی 92 مترمربع و میانگین زیربنای کل هر واحد مسکونی 96 متر مکعب است.

انتصاری اظهار داشت:  نام نویسی برای طرح مسکن مهر در این مرکز از سال 90 آغاز و عملیات اجرایی ساخت این مجتمع 72 واحدی همان سال شروع شد و با تلاش های صورت گرفته بزودی آماده واگذاری است.

وی افزود: تسهیلات بانکی که برای هر واحد مسکونی در نظر گرفته شده 20 میلیون تومان بوده که 35 میلیون تومان خود متقاضی هزینه کرده است.

همچنین 72 واحد مسکن مهر کارکنان نیز در زمینی به مساحت 4 هزار و 14 متر مربع تمام این واحدهای مسکونی از خدمات زیربنایی و انشعابات آب، برق و تلفن برخوردار هستند.

به گفته وی از مزایای این طرح 72 خانوار بهره مند می شوند و دارای پارکینگ و فضای سبز می باشد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.