اصفهان؛

مهلت ارسال مقالات به همايش ملي جامعه بينا، شهروند نابينا دانشگاه کاشان تمدید شد

دبير علمي همايش جامعه بينا شهروند نابينا از تمدید مهلت ارسال مقالات به همايش ملي جامعه بينا، شهروند نابينا دانشگاه کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، نرگس نيكخواه، در گفتگو با خبرنگاران، گفت: پژوهشگران و محققان سراسر كشور مي‌توانند آثار خود راتا 25 شهريورماه به دبيرخانه اين همايش ارسال کنند.

وی با اشاره به دریافت 140 چكيده مقاله ارسالي به اين همايش افزود: 112 مورد از ایت تعداد مقالات پذيرش شده است.

به گفته وی،مساله‌پژوهي و راه‌ حل‌يابي در عرصه‌‌هاي مختلف علمي درباره نابينايي و كم بينايي، زمينه‌ها و عوامل اجتماعي، زمينه‌ها و عوامل فرهنگي موثر بر كاهش يا افزايش كيفيت زندگي افراد نابينا و كم بينا، محدوديت‌ها و فرصتهاي حقوقي موجود براي نابينايان و كم بينايان، زمينه‌ها و ظرفيتهاي آموزشي و تربيتي، از جمله محورهاي اصلي اين همايش است.

عضو هيات علمي گروه جامعه‌شناسي دانشگاه كاشان خاطر نشان كرد: عوامل و زمينه‌هاي موثر در بهداشت رواني و رشد شخصيتي، زمينه‌ها و عوامل موثر بر بهبود كيفيت مديريت شهري براي افراد نابينا و كم‌بينا و شناسايي تكنولوژي‌هاي نوين ارتباطي مورد نياز نابينايان و كم‌بينايان از ديگر محورهاي اين همايش است.

نيكخواه اظهارداشت: برگزاري همايش تخصصي در رابطه با مسائل و مشكلات نابينايان و كم بينايان در ابعاد مختلف حقوقي، اجتماعي، روانشناختي و آموزشي بي‌ترديد اقدام موثري جهت بهره‌گيري از دانش علمي و تخصصي گروه‌هاي حقوق، علوم اجتماعي، روانشناسي، علوم تربيتي و مديريتي است.

وی در پایان تصریح کرد:همايش ملي جامعه بينا شهروند نابينا 21 و 22 مهرماه سال جاري در دانشگاه كاشان برگزار مي‌شود.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.