تعیین تکلیف اراضی واحدهای دانشگاه آزاد

علوی فاضل گفت: در خصوص تعیین تکلیف اراضی واحدهای استان کمیته‌ای تشکیل شد تا زمین‌های دانشگاه که سند قطعی ندارند، مشکل‌شان سریعاً پیگیری شود.

دکتر علوی فاضل سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: یکی از اهداف دکتر میرزاده برای سفر به استان خراسان شمالی، برگزاری جلسه هیات امنا استان بود که نهمین جلسه در استان خراسان شمالی بود،  هم چنین قبل از برگزاری جلسه یک خوابگاه دانشجویی در بجنورد افتتاح شد. 
 
وی افزود: در جلسه هیات امنا که در استان برگزار شد، چندین مصوبه داشت که می‌توان به تعیین تکلیف اراضی واحدهای استان اشاره کرد و کمیته‌ای در این خصوص شکل گرفت تا زمین‌های دانشگاه که سند قطعی ندارند، مشکل‌شان سریعا حل شود. 
 
معاون سنجش و پذیرش اظهار داشت: به درخواست نمایندگان مجلس، صحبتی در خصوص وضعیت توسعه تحصیلات تکمیلی صورت گرفت که بر‌اساس توانمندی استان که تقاضای توسعه آموزش عالی را داشتند، فراهم شد. 
 
علوی فاضل عنوان کرد: همچنین اعضای کمیته نظارت بر حسن اجرا و مصوبات هیات امنا استان نیز تعیین شدند و رئیس واحد اسفراین مطابق مصوب 721 شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان یکی از اعضای هیات امنا استان مشخص شد، همچنین طرح‌های اقتصاد دانش بنیان استان نیز مطرح شد و مقرر شد که با رعایت ضوابط قانونی این طرح‌ها اجرا شوند. 
 
وی در پایان گفت: دکتر میرزاده در مسیر بازگشت به واحد شیروان مراجعه کردند و کلنگ مجتمع فرهنگی-ورزشی دانشگاه  آزاد شیروان را به زمین زدند که این پروژه با همکاری سازمان مرکزی دانشگاه در حدود کمتر از 1 سال به بهره‌برداری خواهد رسید. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار