هفته نهم لیگ برتر فوتسال ایران؛

مقاومت در اندیشه سومین غول کشی/ مرتضایی- حسن زاده، این بار در برابر هم

هفته نهم لیگ برتر فوتسال ایران با انجام هفت دیدار در روزهای جمعه و یکشنبه پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نهم فوتسال ایران با رقابت تیمهای مختلف انجام می شود.
 
تاسیسات دریایی تهران - مقاومت البرز
تیم صدرنشین تاسیسات دریاییتهران در هفته نهم باید در خانه پذیرای سربازان کرجی تیم مقاومت باشد. رضا فلاح و لشگر جوانش در روزهای خوبی به سر می برند و همانطور که یسین پیشرو و گیتی پسند را با شکست از پیش رو برداشته اند، به دنبال سومین قول کشی خود در لیگ برتو هستند. مقاومتی ها در فصل گذشته نتوانستند دروازه تیم تاسیسات را باز کنند اما با یک شکست پنج بر صفر و یک تساوی بدون گل. نتیجه قابل قبولی را کسب کردند. حالا این تیم کرجی به دنبال اولین گلش در مقابل تاسیساتی است که در اندیشه برتری و فاصله گرفتن از رقبا به سر می برد.

میثاق تهران - گیتی پسند اصفهان
تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان یکی دیگر از مدعیان لیگ برتر در این هفته باید با میثاقی دیدار کند که به رغم شروع رویایی در لیگ، حالا در خم مشکلات زمینگیر شده و بدون رضا لک روزهای اسفباری را سپری می کند. در طرف مقابل شاگردان خوراکچی رفته رفته هماهمگ.تر شده و فرصت دارند با برتری در خانه میثاق به سه امتیاز ارزنده برسند.

فرش ارای مشهد - حفاری اهواز
یکی دیگر از دیدارهای جذاب هفته نهم را تیم های فوش ارا و حفاری در ورزشگاه شهید بهشتی مشهد برگزار میکنند..تیم حفاری در این فصل از حضور توکلی و حسن زاده بهره می گیرد که هر دو فصل گذشته را در مشهد و تیم فرش ارا سپری کرده بودند انا حالا باید رودرروی مرتضایی و یارانش بحنگند. تیم فرش ارا هم که کمی در نتیجه گیری پیشرفت داشته در این هفته باید به مصاف حفاری ای برود که تیم خوب و صاحب شخصیتی است.

شهید منصوری قرچک - شهروند ساری  
تیم فوتسال شهید منصوری قرچک پس از شکست مایوس کننده در خانه اذرخش در هفته نهم باید در خانه از تیم شهروندی میزبانی کند که در هفته گذشته با مشکلاتی در زمینه هدایت تیم دست و پنجه نرم میکرد و سید مهدی ابطحی را چند روزی در احتیار نداشت. یاران ابطحی هم باید این هفته در ورزشگاه هفت تیر قرچک در دیداری سخت به دنبال امتیاز باشند تا امسال در جمع فانوس به دستان قرار نگیرند.

مس سونگون- فردوسی مشهد
تیم مس سونگون یکی دیگر از مدعیان درجه دوم عنوان قهرمانی است که پس از تاسیسات برای صرنشینی میجنگد. شاگردان افضل در این هفته باید در دیداری خانگی مقابل تیم فردوسی قرار بگیرند که در بهترین دوران فصل خود قرار دارد و با بازی خوب نتایج دلخواهی هم کسب می کند. شاگردان نعمتی کمی دیر به شرایط ایده ال رسیدند اما حالا به عنوان خطری برای تیمها به حساب می ایند.

کاشی نیلو اصفهان - دبیری تبریز
اخرین دیدار روز جمعه را تیم های کاشی نیلو و دبیری در ورزشگاه گل نرگس اصفهان برگزار میکنند. کاشی نیلو به عنوان قعر نشین لیگ برتر باید از این دیدار به عنوان یکی از اخ ین فرصت هایش برای حداشدن از انتهای حدول به ه بگیرد و گرنه چه بسا شکست احتمالی بتواند تغییراتی در این تیم ایجاد کند.
در طرف مقابل دبیری ها هم در این فصل نتایج قابل قبولی کسب نکرده اند تا این دیدار را با انگیزه های بیشتری پی بگیرند.

یاسین پیشرو قم - آذرخش بندرعباس  
اخرین دیدار هفته نهم را هم روز یکشنبه در قم شاهد خواهیم بود. تیم یاسین پیشرو که هفته گذشته را در اردوی قطر سپری کرده به دلیل این سفر دو روز دیرتر به مصاف هفته نهم مقابل اذرخش می رود یاسینی ها با دو شکست متوالی شراید خوبی ندارند تا حالا به سختی به دنبال برتری مقابل اذرخش باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار