رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان-آمریکا:

اخلاقی کشتی برده را باخت

حبیب اخلاقی ملی پوش وزن 85 کیلو گرم کشورمان در یک غافلگیری کشتی برده را به حریف ازبک خود واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت های روز سوم و پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان در حالی از ساعت 21:30 دقیقه چهارشنبه به وقت تهران با برگزاری دیدار های وزن 85 کیلو گرم در ورزشگاه آرلینس آرنا شهر لاس وگاس آمریکا دنبال می شود که حبیب اخلاقی نماینده کشورمان در این وزن است.
 
نماینده وزن 85 کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم  مقابل آمانالی آتایف از ترکمنستان در تایم اول با نتیجه 9 بر صفر به برتری دست یافت. وی در مرحله یک هشتم نهایی مقابل جاوید حمزاتوف از بلاروس دارنده مدال برنز جهان در یک کشتی زیبا و مقتدرانه با نتیجه 6 بر یک پیروز و راهی دور چهارم شد.اخلاقی در این مرحله مقابل رستم آساکالوف قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی از ازبکستان  قرار گرفت و در حالی که با نتیجه 7 بر صفر پیش بود در یک غافلگیری با اجرای فن کمر حریف به پل رفت و در نهایت با ضربه فنی نتیجه را واگذار کرد وی برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش به دیدار نهایی باشد.آساکالوف حریف فرانسوی خود را نیز با اجرای فن کمر ضربه فنی کرد.
 
شکست نمونوی از فرانسه قهرمان جهان در سال 2014 میلادی مقابل آساکالوف از ازبکستان از حوادث دور مقدماتی وزن 85 کیلوگرم است.
 
 
تاکنون مسابقات 7 وزن از 8 وزن رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان برگزار شده است که تیم ایران توسط قاسم رضایی و یوسف قادریان در اوزان 98 و 80 کیلوگرم صاحب مدال نقره و برنز شده و سعید عبدولی نیز در وزن 75 کیلوگرم با کسب عنوان پنجمی سومین سهمیه المپیک را برای کشورمان به دست آورده است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار