پس از قرار گرفتن روی سکوی جهان:

اخلاقی:مدال طلا را مفت از دست دادم

ملی پوش وزن 85 کیلو گرم تیم کشتی فرنگی کشورمان گفت:همه شاهد بودند در رقابت های جهانی از سایر حریفان برتر بودم و باید به مدال طلا می رسیدم.

حبیب اخلاقی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:در رقابت های جهانی و از همان کشتی نخست با تمام توان روی تشک حاضر شدم و همه شاهد بودند با کشتی روبه جلویی که داشتم از حریفانم برتر بودم.
وی تصریح کرد:دررقابت مقابل کشتی گیر ازبک در حالی که 7 بر صفر پیش بودم و در صدد این بودم که با امتیازعالی حریف را شکست دهم در یک لحظه نفهمیدم چی شد و با ضربه فنی خیلی مفت مغلوب شدم تا شانس رسیدن به فینال را از دست بدهم.
دارنده مدال برنز جهان در سال 2009 جهان کرد:شما شک نداشته باشید با توجه به شناختی که از حریفان داشتم در صورت رسیدن به دیدار نهایی حتماً صاحب مدال طلا می شدم اما انگار قسمت نبود.
اخلاقی با ابراز خرسندی از این که جوازحضوردرالمپیک را به دست آورده گفت:از این که طلسم شش سال مدال نگرفتنم در رقابت های جهانی شکسته شد خوشحالم و امیدوارم بتوانم با برنامه ریزی در بازی های المپیک صاحب مدال شوم و آن زمان از دنیای قهرمانی خداحافظی کنم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار