پیشنهاد آخر هفته تئاتر:

اجرای یک تئاتر برای 16+

پیشنهاد تئاتر این هفته برای سنین 16+ توصیه می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به مشغله‌ کاری که همه ما به نوعی در طول هفته درگیر آن هستیم، آخر هفته فرصت خوبی است برای پرداختن به کارهایی که وقت آن را نداریم که یکی از همین گزینه‌ها می‌تواند «تئاتر» باشد.

دیدن نمایش‌هایی که هر کدام روایت و اتفاقاتی را بیان می‌کند و برای مدت کوتاهی هم که شده ذهنمان را فارغ از افکار روزانه به این سو وآن سو می‌کشد. از این پس در نظر داریم تا آخر هر هفته یک نمایش را به خوانندگان خود معرفی کنیم و اطلاعاتی را پیرامون اثر نمایشی به مخاطبان خود ارائه دهیم.

نمایش تئاتر این هفته متعلق به «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» به نویسندگی و کارگردانی ساناز بیان است که از آثار وی می‌توان به «سایه روشن»، «خواب سیاه»، «مهاجران» و «خانه عروسک» اشاره کرد.

«عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» که از 11 شهریور روی صحنه رفته و تا به امروز شاهد و میزبان تماشاگران زیادی بوده است، نمایشی که در سال 92 هم با اجراهای محدود روی صحنه رفتند و فراهم شدن شرایط اجرا در سالن باران سبب شد، بار دیگر روی صحنه برود و جان تازه‌ای پیدا کند.

این نمایش براساس پرونده‌های واقعی منتشر شده در روزنامه‌ها در اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80 است که تماشاگر را با یک داستان واقعی مواجه می‌کند و آن‌ها را درآن روز و حال و هوا می‌برد. اثری که مخاطبان را به چالش‌هایی می‌کشد و در آخر جواب آن‌ها را می‌دهد.

نمایشی که برای دومین‌بار روی صحنه می‌رود و با تغییرات اندکی مخاطبان خود را پیدا می‌کند، قطعا ارزش این را دارد که آخر هفته فارغ از کارهای روزانه به دیدن این اثر نمایشی برویم و برای مدتی از افکار روزمره بیرون بیاییم و به دنیای دیگری برویم. یک نمایش با داستان واقعی و پرچالش که ذهنمان را به این سو و آن سو می‌کشد و در آخر یک جواب برای تمام سوالات ایجاد شده در ذهنمان دارد. شما این‌طور فکر نمی‌کنید؟

از بازیگرانی که در این اثر ایفای نقش می‌کنند می‌توان به بهاره رهنما اشاره کرد که در عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر فعالیت چشمگیری داشته است.

وی در سال گذشته نمایش «دورهمی زنان شکسپیر» را به کارگردانی و نویسندگی خود روی صحنه برد که در این نمایش هم به ایفای نقش پرداخت. همچنین وی درزمینه‌های فیلمنامه‌نویسی و تله‌فیلم هم فعالیت‌هایی داشته که به نظرم وجود این هنرمند در «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» می‌تواند انگیزه بیشتری باشد برای رفتن و دیدن آن بازیگری که تا به امروز توانسته مخاطبان زیادی را جذب خود کند و با بازی خوب خود جایی در میان مخاطبان تئاتر باز کند.

نسیم ابدی، گیتی قاسمی، آیه کیان‌پور هم که با سابقه درخشان خود در زمینه‌های سینما، تلویزیون و تئاتر در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند که مجموع همه این بازیگران در یک نمایش می‌تواند «عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» را یکی از گزینه‌های مناسب برای معرفی تئاتر آخر این هفته باشد.

این اثر نمایشی از 11 شهریور الی 17 مهر ساعت 21 در تئاتر باران روی صحنه می‌رود اما تماشای آن برای افراد زیر 16 سال توصیه نمی‌شود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار