رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان-آمریکا:

برتری محمدی مقابل حریف رومانی و کسب سهمیه المپیک

ملی پوش وزن 65 کیلو گرم تیم کشتی آزاد کشورمان با برتری مقابل حریف رومانی به دیدار نیمه نهایی رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،روز نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در حالی از ساعت 21:30 دقیقه پنج شنبه با برگزاری مسابقات وزن 65 کیلو گرم در ورزشگاه آرلینس آرنا شهر لاس وگاس آغاز شده که سید احمد محمدی نماینده کشورمان در این وزن به مصاف حریفان خود رفته است.
 
بر این اساس در رقابت های وزن 65 کیلوگرم، محمدی در دور نخست مقابل داوید هابات از اسلونی در تایم اول با امتیاز عالی و نتیجه 12 بر صفر به پیروزی رسید.وی در دور دوم مقابل فرانکلین از کوبا قهرمان پان آمریکن با نتیجه 6 بر صفر به برتری رسید و راهی دور سوم شد. محمدی در این مرحله در یک کشتی حساس و نفسگیر مقابل برنت مت کالف قهرمان پان آمریکن از آمریکا با نتیجه 5 بر 4 به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این دیدار مقابل گئورگی بوچار از رومانی با نتیجه 6 بر یک به برتری رسید و ضمن رسیدن به مرحله نیمه نهایی سهمیه المپیک 2016 را نیز به دست آورد.
 
طغرل عسکراف از آذربایجان قهرمان المپیک نیز مقابل چامیزو کشتی گیر کوبایی الاصل ایتالیا و نفر سوم جهان مغلوب شد تا محمدی در نیمه نهایی مقابل کشتی گیر ایتالیا قرار گیرد.
 
رقابت های هفت وزن باقی مانده روزهای جمعه و شنبه برگزار می شود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار