محمدی:

با اشتباه خودم مدال طلا از دستم پرید

دارنده مدال برنز وزن 65 کیلو گرم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان گفت:در دیدار نیمه نهایی روی اشتباه مسلم خودم شکست خوردم از رسیدن به فینال محروم شدم.

سید احمد محمدی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:برای حضور در رقابت های جهانی تمرینات سختی را پشت سر گذاشتم و به همین دلیل آمادگی بسیار خوبی برای رویارویی با رقیبان داشتم.
وی عملکرد خود در رقابت های جهانی را این طور تشریح کرد:از همان رقابت نخست با قدرت پای به میدان مسابقه گذاشتم و همانطورکه همه دیدند تا پایان هیچ اشتباهی نداشتم مگر در رقابت نیمه نهایی مقابل چامیزو و همان کم دقتی کافی بود تا کشتی گیر فرصت طلب کوبایی الاصل تیم ایتالیا نتیجه را به نفع خود برگرداند تا شانس فینالیست شدن را از دست بدهم.
دارنده مدال نقره جهان افزود:درست است چامیزو توانست در نهایت قهرمان شود اما باور کنید می توانستم او را شکست دهم کما این که اگر در بازی های المپیک با او روبرو شوم حتما انتقام این شکست را خواهم گرفت.
محمدی در خاتمه عنوان کرد:به هر حال همین که با دست خالی به ایران برنمی گردم و شرمنده مردم کشورم که همیشه خودم را مدیون محبت و دعای آنها می دانم نشدم خوشحالم و در نهایت نیز امیدوارم سایر بچه ها نیز با کسب سهمیه المپیک و مدال های خوشرنگ مزد زحمات خود و کادر فنی را بگیرند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.