گوگل خوار و بار را به شما می رساند

گوگل نامی آشنا برای افرادی است که به هر نحوی با اینترنت سر و کار دارند، شاید جالب باشد بدانید این شرکت فعالیتی فراتر از موتورجستجوی اینترنتی دارد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازیباشگاه خبرنگاران جوان؛ از جمله معروف ترین امتیازاتی که شرکت گوگل اقدام به خرید آنها نموده است می توان به نرم افزار اندروید چیزی در حدود ۵۰ میلیون دلار ، یوتیوب در حدود ۱ میلیارد و ۷۰۰ هزار دلار ، دابل کلیک در حدود ۳ میلیارد و ۱۰۰ هزار دلار و در نهایت شرکت تولید کننده موبایل موتورولا ذر حدود ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ هزار دلار اشاره کرد.

شرکت گوگل را باید بیش از هر چیز یک شرکت تبلیغاتی دانست از آنجا که نزدیک ۹۵ درصد در آمد این شرکت از راه تبلیغات کسب می شود این شرکت علاوه بر فعالیت گسترده در این زمینه با خرید امتیاز چندین شرکت و نرم افزار و حتی وب سایت یکی از سرمایه گذاران اصلی در زمینه های مرتبط با وب و نرم افزار نیز می باشد.

گوگل خوار و بار را به شما می رساند

حال شرکت گوگل به فکر ارائه خدماتی جدید در زمینه ارسال مواد غذایی تازه به درب منازل افتاده است و به طور آزمایشی ارائه این خدمت را با مشارکت فروشگاه مواد غذایی کاستکو (costco) در برخی شهرهای ایالات متحده آمریکا آغاز کرده است و اقدام به ارسال مواد غذایی سالم از جمله میوه و خواربار برای مشتریان می کند.

در صورتی که این طرح با موفقیت همراه باشد گوگل قصد گسترش فعالیت خود را در این زمینه به کشورهای دیگر دارد و در این راستا قصد رقابت با شرکت های ارسال کننده مواد غذایی تازه از جمله شرکت فرش آمازون را در صنعت ارسال مواد غذایی برای مشتریان دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار