مسابقات اوپن تنیس روی میز بلژیک؛

نیما عالمیان صعود کرد، نوشاد و نوروزی حذف شدند

سه ملی پوش تنیس روی میز ایران در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات اوپن بلژیک به میدان رفتند که فقط نیما عالمیان موفق شد به دور بعد صعود کند.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سه ملی پوش تنیس روی میز کشورمان بعد از اینکه کار خود را با سه پیروزی در جدول اصلی رقابت های اوپن بلژیک آغاز کردند، در مرحله یک شانزدهم پایانی مقابل حریفان به میدان رفتند.
 
نیما عالمیان پینگ پنگ باز ملی پوش کشورمان که بعد از حضور در طرح توسعه فدراسیون جهانی و شرکت در چند تورنمنت این روزها در شراتیط آمادگی خوبی به سر می برد، یک پیروزی ارزشمند برای کشورمان کسب کرد. در این مرحله نیما عالمیان مقابل احمد لی برترین پینگ پنگ باز کشور ترکیه با رده 94 جهان به میدان رفت.
 
ملی پوش کشورمان که در رده 192 جهان قرار دارد توانست این حریف قدرت مند را با نتیجه 4 بر 2 از پیش رو بردارد و به جمع 16 بازیکن پایانی رقابت های اتریش برسد. عالمیان برای صعود از این مرحله روز جمعه به مصاف  سدریک نویتینک با رنکینگ 170 جهان می رود.
 
نوشاد عالمیان دیگر بازیکن ملی پوش کشورمان در دومین دیدار خود مقابل دیمیترو پیسر اکراینی با رنکینگ 315 جهان به میدان رفت. ستاره تنیس روی میز ایران با رنکینگ 103 جهان نتیجه را 4 بر 2 به این حریف اوکراینی واگذار کرد و از ادامه مسیر بازماند.
 
افشین نوروزی بازیکن با تجربه کشورمان نیز در دومین بازی خود به مصاف آنتونی ترن با رده 331 جهان از سوئد رفت. نوروزی با نتیجه 4 بر 2 بازی را به حریف سوئدی واگذار کرد و از این مسابقات کنار رفت.

انتهای پیام/ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار