دخیا در آستانه تمدید قرارداد و بازگشت به ترکیب منچستریونایتد

سنگربان اسپانیایی تیم فوتبال منچستریونایتد پس از ناکامی در پیوستن به رئال مادرید، در آستانه تمدید قرارداد با این تیم و بازگشت به ترکیب تیمش قرار دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،داوید دخیا سنگربان تیممنچستریونایتد که از مدتها قبل مورد توجه رئال مادرید بود و در آخرین لحظات پایان مهلت نقل و انتقالات تابستانی از پیوستن به تیم کشور خود بازماند، در آستانه امضای قراردادی طولانی مدت با شیاطین سرخ است و به نظر می رسد اولین بازی خود را برای این تیم فردا در برابر لیورپول تجربه خواهد کرد.

در حالی که دو تیم رئال و منچستریونایتد بر سر انتقال دخیا با هم به توافق رسیده بودند و قرار بود دخیا با قراردادی 29 میلیون پوندی به رال مادرد منتقل شود، به موقع نرسیدن مدارک بهسازمان لیگ اسپانیا همه چیز را برهم زد و دخیا در اولترافورد ماندگار شد.

بر اساس قرارداد جدید ،دستمزد دخیا 200 هزار پوند در هفته خواهد بود که افزایش چشمگیری را نشان می دهد.

دخیا که 6بازی اول منچستر یونایتد را به دلیل آنچه که فن خال عدم آمادگی روحی و روانی وی توصیف می کرد، سکو نشین شده بود به نظر می رسد فردا در برابر لیورپول دروازه بان اصلی خواهد بود.

نوع تمرینات او در روز پنج شنبه و جمعه حاکی از آن بود که قرار است در ترکیب اصلی به میدان برود زیرا رومرو دروازه بان آرژانتینی و تازه وارد یونایتد ها نتوانسته نظر مثبت فن خال را جلب کند.



انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار