کشف نیم تن تریاک و شش کیلوگرم شیشه در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف نیم تن مواد مخدر از نوع تریاک و شش کیلوگرم شیشه در مشهد خبر داد.

به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، روز جمعه پایگاه خبری پلیس سرتیپ دوم پاسدار ماشاالله جان نثار گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در اقدامی پلیسی به سرنخ هایی از قاچاق محموله سنگین مواد مخدر از سیستان وبلوچستان به خراسان جنوبی و سپس انتقال به خراسان رضوی و مشهد دست یافتند.
وی افزود: تحقیقات گسترده پلیس پس از یک ماه از غروب پنجشنبه با ورود محموله مواد مخدر به حوزه استحفاظی خراسان رضوی به عملیات تعقیب و مراقبت نامحسوس انجامید.
به گفته جان نثار قاچاقچیان با خودروی پژو پارس این محموله را از طریق جاده فرعی به مشهد حمل و دو خودرو پژو 405 و پراید نیز راه پاک کن بودند.
وی یادآورشد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی بامداد جمعه بیستم شهریور با درگیری مسلحانه در یکی از خیابان های مشهد قاچاقچیان را غافلگیر کردند.
به گفته وی در این عملیات یکی از عاملان اصلی قاچاق به هلاکت رسید و یکی از آنها نیز به ضرب گلوله پلیس زخمی شد.
جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پلیس با دستگیری دو سوداگر مرگ نیم تن مواد مخدر از نوع تریاک کشف کرد.
وی افزود: این عملیات مسلحانه موفقیت آمیز با رضایت و اعلام خشنودی شهروندان در تشکر از اقدام شجاعانه پلیس برای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر روبه رو شد.
سرتیب دوم جان نثار به عملیات غافلگیرانه پلیس خراسان رضوی و فرماندهی انتظامی تهران در اقدامی مشترک برای دستگیری عاملان قاچاق مواد مخدر صنعتی به تهران خبرداد و گفت: در این عملیات نیز دو قاچاقچی دستگیر و شش کیلوگرم شیشه کشف شد.
به گفته وی تحقیقات درباره این دو عملیات ادامه دارد.

منبع: خبر آنلاین

انتهای پیام/
برچسب ها: تریاک ، کشف ، مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.