فرکی: به حاشیه‌های سال گذشته در تبریز کاری نداریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به مسائل و حاشیه‌های سال گذشته کاری نداریم، چون سپاهان در مورد اتفاقاتی که در تبریز رخ داد، نقشی نداشته است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،حسین فرکی در پایان دیدار با سفیر قزوین با اشاره به بازی روز سه‌شنبه مقابل تیم تراکتورسازی تبریز، اظهار داشت: برای این بازی یک دیدار تدارکاتی نیاز داشتیم که خوشبختانه با جام حذفی با تیم سفیر قزوین بازی کردیم. این دیدار صرفاً جهت برنامه‌های تاکتیکی و تکنیکی برای بازی با تیم تراکتورسازی بود. عده‌ای جوان هم در این بازی وارد زمین شدند و خوشبختانه توانستیم تیم سفیر قزوین را که یک تیم جوان و با انگیزه بود شکست دهیم.

فرکی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: ما به مسائل و حاشیه‌های فصل گذشته کاری نداریم، چون سپاهان درمورد اتفاقاتی که سال گذشته رخ داد، هیچ نقشی نداشته است. به مردم آذربایجان و تیم تراکتورسازی تبریز احترام خاصی قائل هستیم. سپاهان و تراکتورسازی همواره با هم رفاقت و دوستی داشته‌اند.

سرمربی تیم سپاهان در پایان عنوان کرد: امیر جهان‌آریان در دقیقه 63 جایگزین رسول نویدکیا شد و انتظار بازی خوبی را از او داشتیم. خوشبختانه او از فرصتی که داشت استفاده کرد و او گل چهارم را برای سپاهان به ثمر رساند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار