رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان – آمریکا:

طحان آزادکار اسلوواکی را برد و به دور دوم رسید

روز دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان با برگزاری مسابقات اوزان 61، 86 و97 کیلو گرم در شهر لاس وگاس آمریکا در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،روز دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان با انجام مسابقات اوزان 61، 86 و97 کیلو گرم از ساعت 21:30 دقیقه جمعه به وقت تهران در ورزشگاه آرلینس آرنا شهر لاس وگاس آمریکا آغاز شده که به ترتیب بهنام احسان پور،علیرضا کریمی و عباس طحان نمایندگان کشورمان در این سه وزن هستند.
 
بر این اساس در وزن 97 کیلوگرم که 37 کشتی گیر حضور دارند، عباس طحان در دور اول با نتیجه 4 بر صفر جوزف جالوویار از اسلوواکی شکست داد و راهی دور دوم شد.وی در دور دوم با برنده دیدار کشتی گیران چین و ساموآ مسابقه خواهد داد.
ابراهیم بلوک باشی از ترکیه، جاویر کورتینا از کوبا، پاولو اولینیک از اوکراین، ماگومد موسی ئف از قرقیزستان و نماینده آمریکا در گروه طحان قرار دارند.ختاگ گازیموف آذربایجانی و عبدالسلام گادیسوف روس در سوی دیگر جدول قرار دارند.  
در روز اول رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک در شهر لاس وگاس آمریکا،سید احمد محمدی صاحب مدال برنز ورن 65 کیلو گرم شد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار