رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان – آمریکا:

زور کریمی به پدیده روس ها نرسید

علی رضا کریمی با شکست مقابل پدیده روس ها از رسیدن به دیدار نهایی بازماند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،روز دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان با انجام مسابقات اوزان 61، 86 و97 کیلو گرم از ساعت 21:30 دقیقه جمعه به وقت تهران در ورزشگاه آرلینس آرنا شهر لاس وگاس آمریکا آغاز شده که به ترتیب بهنام احسان پور،علیرضا کریمی و عباس طحان نمایندگان کشورمان در این سه وزن هستند.
بر این اساس در وزن 86 کیلوگرم که 43 کشتی گیر روی باسکول رفته اند، علیرضا کریمی در دور نخست مقابل امیدجان عثمان نوف از ازبکستان قهرمان آسیا و نفر سوم بازی های آسیایی 2014 در کمتر سه دقیقه با نتیجه 11 بر صفر به برتری رسید. وی در دور دوم  پیوتر اینالوف از مولداوی نفر دوم بازی های اروپایی 2015 را در یک کشتی زیبا و دیدنی با نتیجه 14 بر 7 به برتری دست یافت و راهی دور سوم شد.
کریمی در این مرحله مقابل ویل هینو از فنلاند در کمتر از 2 دقیقه با نتیجه 10 بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این دیدار مقابل ابراگیم آلداتوف دارنده دو مدال طلا و دو مدال نقره جهان از اوکراین مقتدرانه و انجام زیرگیری های بی نقص با نتیجه 16 بر 4 به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
وی در دیدار نیمه نهایی مقابل عبدالرشید سعداله یف پدیده روس ها و قهرمان جهان با نتیجه 6 بر 2 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رسید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار