پایان با شکوه سومین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران

سومین نمایشگاه بین المللی پوشاك ايران، پس از چهار روز برگزاری و استقبال چشمگیر و دور از انتظار مخاطبان، صنعتگران ، تجار و بازرگانان و مسئولان کشوری، عصر امروز بکار خود پایان داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سومین نمایشگاه بین المللی پوشاك ايران ؛در طول چهار روز برگزاری این نمایشگاه، سالن ها و غرفه های این نمایشگاه شاهد حضور چشمگیر شهروندان، بنکداران، فروشگاه داران، بازرگانان و صاحبان بنگاههای اقتصادی بود. این حضور به حدی بود که تردد در داخل سالن ها و غرفه ها به سختی صورت می گرفت و برخی از خیابان ها و بزرگراه های اطراف محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران نیز با ترافیک مواجه شده بود. 

همچنین علاوه بر شهروندان و مخاطبان صنفی، مقامات مختلف نیز از از این نمایشگاه بازدید کردند که از آن جمله می توان به وزیر صنعت، معدن و تجارت، قائم مقام وزیر صنعت و معدن و تجارت، مدیر کل صنایع نساجی و پوشاک ایران ، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاههای ایران، رئیس شورای اصناف کشور، رئیس کمیسیون اقتصادی و رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی و روسای اتحادیه های و انجمن های مرتبط اشاره کرد.

نمایشگاه پوشاک از امسال همزمان با نمایشگاه نساجی ایران تکس برگزار شد که و حضور تامین کنندگان اصلی مواد اولیه پوشاک مثل تولیدکنندگان نخ و پارچه موجب تقویت ارتباط زنجیره های مختلف صنایع نساجی شد. نمایشگاه پوشاک ایران، امسال بصورت بین المللی و با حضور تولید کنندگان و واحدهای بزرگ و کوچک تولیدی ، دست اندرکاران صنعت پوشاک کشور و شرکت های مختلف خارجی،برگزار شد،البته 70 درصد از فضای نمایشگاهی در اختیار شرکت های داخلی و 30 درصد باقی مانده برای شرکت های خارجی اختصاص یافته بود.

در سومین نمایشگاه بین المللی صنعت پوشاک ایران که بزرگترین و جامع ترین نمایشگاه پوشاک کشور نیز محسوب می شود؛ ده ها شرکت و واحد تولیدی داخلی و خارجی، برترین تولیدات پوشاک، شامل انواع پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه در قالب طرح ها و رنگ های گوناگون و همچنین دستگاهها و تجهیزات تولید پوشاک و نوین ترین طرح ها و مدل های طراحی و تولید پوشاک را در معرض دید علاقمندان قرار داده بودنداین نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی دراختیار تولیدکنندگان، بازرگانان و سایر دست اندرکاران صنعت پوشاک کشورمان قرار داد تا ضمن رقابت با شرکت های خارجی و بهره مندی از آخرین پیشرفت های این حوزه، با استفاده از دانش و تخصص خود، چهره شایسته ای از محصول ایرانی را به جامعه نشان داده و توانمندی های صنتعگران داخل را در معرض قضاوت مخاطبان قرار دادند.
 
ایجاد رقابت و تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان و صادرکنندگان پوشاک، ارتقاء سطح تولید داخلی کشور، علمی کردن طرح تولید لباس داخلی، کمک به توسعه اشتغال ، بازاریابی و افزایش صادرات و افزایش راندمان تولید داخلی؛ مهمترین اهداف برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی صنعت پوشاک ایران بود که به همت کارگروه مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران و همکاری دستگاههای مربوط از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت، ازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی تهران، توسط شرکت سامع پاد نوین برگزار شد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار