داعش 3 افسر و یک سرباز عراقی را در موصل اعدام کرد

مقام محلی استان نینوا در شمال عراق خبر داد که گروهک تروریستی داعش در جدیدترین جنایت خود 2 افسر و یک سربازی عراقی را در موصل اعدام کرده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،گروهک تروریستی داعش سه افسر بلندپایه و فرزند یکی از آنها و همچنین یک عضو سابق شورای استانی نینوا را که از عشیره خود موسوم به المتیوت یکی از عشایر عرب ساکن روستاهای و نواحی غرب موصل برائت جسته بودند، اعدام کردند.

این مسئول محلی که خواست نامش فاش نشود، گفت: عناصر داعش «فیصل المتیوتی» رئیس پلیس منطقه البعاج ، «درزی المتیوتی» یکی از افسران وزارت کشور در اداره پلیس منطقه سنجار و «فلاح المتیونی» و فرزند وی که سرباز ارتش عراق بود اعدام کردند.

این منبع گفت: «محمد حسن المتیوتی»، عضو سابق شورای استانی نینوا نیز اخیرا توسط عناصر داعش در حضور مردم موصل در میدان باب الطوب این شهر اعدام شد.

وی افزود: داعش این افسران عراقی و عضو سابق شورای شهر موصل را فریب داده بود، در صورتی که از پیشینه خود توبه کرده و تحت لوای داعش در آیند، از مجازات در امان می‌مانند.

منبع مذکور گفت:داعش به بهانه اینکه توبه 2 افسر و سرباز عراقی مشکوک بوده اقدام به اعدام آنها می‌کند.

براساس گزارش نهادهای حقوق بشری، در یک سال گذشته گروه تروریستی تکفیری داعش، هزاران شهروند عراقی را اعدام کرده است.

داعش 3 افسر و یک سرباز عراقی را در موصل اعدام کرد

این درحالی است که داعش طی یک سال گذشته اقدام به انواع جنایات جنگی و ضد حقوق بشری از جمله کشتار جمعی، آواره کردن نزدیک به دو میلیون نفر و تخریب و ویرانی اماکن و بناهای تاریخی و فرهنگی کرده است.

منبع:فارس
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار