رئیس انجمن داروسازان کشور:

ستاره دار شدن داروخانه‌های کشور از یک تا پنج ستاره

رئیس انجمن داروسازان کشور گفت: ستاره دار شدن داروخانه‌ها از یک تا پنج ستاره از برنامه های در دست اقدام انجمن داروسازی کشور است.

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رهبر مژدهی آذر دیشب  با تاکید بر تلاش بیشتر انجمن برای رسیدن به وضعیت مطلوب، ابلاغ دستورالعمل های جدید را راهگشای این حرفه دانست وافزود: استانداردسازی خدمات، افزایش بهره وری اقتصادی داروخانه‌ها، رسیدگی به وضعیت ظاهری اماکن دارویی ازخواسته های قانونی انجمن داروسازان در جهت حفظ منافع کشور است.

وی با بیان اینکه چهره های درخشان علمی هم در دانشگاه در این صنف وجود دارد، گفت: حضور افراد متخصص و نویسندگان خوب می تواند از خواسته های قانونی داروسازان حمایت و مشکلات را ریشه یابی کند و در جهت رفع این مشکلات برآید.

رئیس انجمن داروسازان کشور پراکندگی های شغلی و هجوم برای تاسیس داروخانه را از آسیب های سیستم داروخانه داری و ضربه بزرگی به اقتصاد و معیشت داروسازان خواند و افزود: کاهش فاصله داروخانه‌ها از یکدیگر نه تنها به ارتقای کارآفرینی و شغل افزایی کمکی نمی‌کند، بلکه سبب فلج‌کردن اقتصاد و معیشت داروسازان می‌شود.

در پایان این مراسم قطعنامه داروسازان که برای رسیدگی به مشکلات شان امضا کرده بودند، خطاب به مقام عالی وزارت قرائت شد و همچنین از داروسازان برتر استان نیز تقدیرشد.

 انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.