پیام‌های مجازی از مدیرعامل مجازی

این روزها پیام‌های عابدینی برای هواداران سرخ‌پوشان در فضای مجازی در حالی است که در همان فضا خیلی‌ها وی را مدیرعامل پرسپولیس می‌دانند.

  به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،   امیر عابدینی در صفحه اجتماعی خود پیام‌هایی را به هواداران سرخ‌پوش تقدیم کرد و گفت:

 پیام یکم: هوادار صمیمی و عزیز در آینده‌ای نه چندان دور برگشت شور و حال و شکوه و عظمت به اردوی اقیانوس بی‌کران سرخ خواهیم بود.

پیام دوم: تا آن روز با ترغیب و تشویق سرداران خود در چمن سبز شهد شیرین پیروزی را در هر مبارزه‌ای به کام هواداران میلیونی خویش و اردوگاه سرخ‌پوشان خواهیم رفت.

پیام سوم: یاس و ناامیدی را دفن می‌کنیم و تا واپسین ثانیه به حمایت و حفاظت تک تک یاران خویش ادامه خواهیم داد.

پیام چهارم: اما سخنی با شما که با افتخار پیراهن سرخ را زیبنده تن و جان خویش می‌دانید. همان گونه که ما به یکایک شما افتخار می‌کنیم برای دفاع از یک هویت تاریخی و عاطفه و عشق ده‌ها میلیون هواداران خویش در اطراف جهان به ویژه سرزمین مادری‌مان ایران زمین کمبودها و نارسایی‌ها را فراموش کنید و تمام تلاش خویش را به کار گیرید تا پیروزی را در آغوش کشید. درود و دعای این پیر عشق همراهتان. به امید موفقیت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۲:۰۲ ۲۱ شهريور ۱۳۹۴
تا دیروز میگفتند: کی اون شش تایی را دیده؟ در حالی که بزرگانشون همه توی اون بازی بودند. پس اعتبار خودشونو زیر سوال بردند. امروز یه عددی رو کردند تا از اون شش تا بالاتر باشه. چقدر باید آدم بی هویت باشه که دائما به این طرفو و اون طرف بزنه که خودشو نشون بده.
آخرین اخبار