گرگان؛

معرفی برترین های تاتر گلستان

در بیست و ششمین جشنواره تئاتر استانی گلستان نفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ هیئت داوران شامل افشین خورشید باختری، یحیی دیوانی و علی عابدی با دیدن 7 نمایش ارائه شده در جشنواره تئاتر استانی پس از بحث و تبادل نظر آراء خود را در بخش های طراحی پوستر و بروشور، بازیگر زن، بازیگر مرد، کارگردانی، موسیقی، طراحی صحنه، گریم و نویسندگی اعلام کرد.

در بخش طراحی پوستر، هیئت داوران رضا پورتراب زاده را برای طراحی پوستر نمایش های شیرین و غریبه ای از دریا شایسته دریافت لوح تقدیر دانست.

در بخش گریم هیئت داوران به پاس تلاش های مجدانه از امیرکاووش برای گریم بازیگران تقدیر کرد.

در بخش موسیقی هیئت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی خود را به گروه موسیقی هیوا برای نمایش پانسیون  از گرگان اهدا کرد.

در بخش طراحی صحنه هیئت داوران بدون اولویت برای تلاش و انتقال مفاهیم نمایشی در قالب طراحی صحنه از رضا پور تراب زاده در نمایش غریبه ای از دریا تقدیر به عمل آورد.

در بخش بازیگری زن، هیئت داوران از بازیگر خردسال ملیکا البرزی برای بازی در نمایش شیرین قدردانی کرد و افسانه برزوئی در نمایش شیرین ورقیه اصلانی در نمایش کوچه پس کوچه های عاشق کشی به صورت مشترک رتبه سوم، پرستو مرادی و شقایق زمانی در نمایش 3خواهر به صورت مشترک رتبه دوم و سعیده آغوئی در نمایش غریبه ای از دریا رتبه اول را کسب کردند.

در بخش بازیگری مردهیئت داروان جایزه ویژه خود را به گروه نمایش پارودی نامه ای بر وقایع تاسف بار تقدیم کرد و محمد مهدی زنگانه در نمایش پانسیون و امیرمحمد درویشی در نمایش شیرین مشترکا رتبه سوم، رسول اونق در نمایش شیرین رتبه دوم را کسب کردند.

و در بخش نویسندگی هیئت داوران از ابوالقاسم مهدوی، نویسنده نمایش کوچه پس کوچه های عاشق کشی و مجید انوری برای نمایش پانسیون قدردانی کرد.

در بخش کارگردانی هیئت داروان از رضا پور تراب زاده کارگردان نمایش غریبه ای از دریا، بهمن ولیان کارگردان نمایش 3 خواهر و پورنیک کاوش کارگردان نمایش پارودی نامه ای بر وقایع تاسف بار بدون اولویت و رتبه بندی تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.