دو انتحاری داعش در دیرالزور+تصاویر

گروه تروریستی تکفیری داعش روز گذشته دو عملیات انتحاری علیه مواضع نیروهای ارتش و دفاع وطنی سوریه در حاشیه فرودگاه نظامی دیرالزور در شرق سوریه انجام داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، گروه تروریستی تکفیری داعش روز گذشته دو عملیات انتحاری علیه مواضع نیروهای ارتش و دفاع وطنی سوریه در حاشیه فرودگاه نظامی دیرالزور در شرق سوریه انجام داد. بنابر گزارش منابع رسانه ای نزدیک به داعش، این دو عملیات انتحاری توسط دو تن از عناصر این گروه تکفیری مورد حمایت ترکیه و عربستان سعودی با نامهای مستعار "ابوایمن الشامی" و "ابوخنساء الحمصی" هردو از اهالی کشور سوریه انجام شده است.

دو انتحاری داعش در دیرالزور+تصاویر

دو انتحاری داعش در دیرالزور+تصاویر

لازم به ذکر است که این دو عملیات انتحاری در پی عملیات نظامی وسیع نیروهای داعش برای اشغال فرودگاه نظامی دیرالزور صورت گرفته که بلافاصله پس از انفجار دو انتحاری، صدها نفر از نیروهای داعش با حمله زمینی از چند محور به بخش غربی و شمال غربی آن موفق شدند مقر گردان موشکی و توپخانه مستقر در این منطقه از فرودگاه را به اشغال خود در آورده اما در پاتک سنگین نیروهای ارتش و عشائر بومی منطقه تنها در کمتر از 24 ساعت کنترل کامل این منطقه به دست نیروهای نظامی سوریه افتاده است.

دو انتحاری داعش در دیرالزور+تصاویر
منبع: مشرق
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار