جام حذفی- یک‌هشتم نهایی

پرسپولیس حریف ملوان شد/ پیکان، برانکو را در جاده تهران -شمال پیاده کرد

دیدار تیم‌های پرسپولیس و پیکان در یک هشتم نهایی جام حذفی با تک گل طارمی از روی نقطه پنالتی به سود شاگردان برانکو به پایان رسید تا سرخپوشان در یک چهارم نهایی این جام حریف ملوان بندرانزلی شوند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  دیدارتیم‌‎های پرسپولیس تهران و پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ساعت 18:40 در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد.

تیم پرسپولیس در این دیدار با ترکیب سوشا مکانی، مایکل اومانیا، محسن بنگر، بابک حاتمی، رامین رضاییان، مهرداد کفشگری، کمال کامیابی‌نیا، هادی نوروزی، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه و مهدی طارمی به میدان رفت.

پیکان هم با حجت صدقی، آرمان قاسمی، سیاوش یزدانی، مهدی رستمی، سیامک نعمتی، امیرحسین امیری، صادق بارانی، محمد مهدی نظری، عباس محمد رضایی، ایلیچف و عرفان پورافراز مقابل پرسپولیس بازی را آغاز کرد.

لحظات حساس بازی:

دقیقه 12: بازیکنان دو تیم تا این لحظه و به جز ضربه فرشاد احممد زاده صحنه حساس خاصی نداشته است و دو تیم در میانه میدان بازی را دنبال می کنند و در اکثر دقایق بازی نیز تا این لحظه خطاهای متعدد سرعت بازی راگرفته است.

دقیقه 17: رامین رضائیان یک کرنر را به پیکانی ها داد و ضربه کرنر در یک رفت و برگشت منجر به شوت خطرناک پیکانی ها شد که با کل به موقع دفاع این توپ دفع شد.

دقیقه 22:حملات بی نتیجه سرخپوشان در این دقایق با شدت بیشتری دنبال می شود اما تیم پیکان با دفاع بدون نقص مانع از گلزنی پرسپولیس تا این لحظه شده است.

دقیقه 28: ارسال بلند پرسپولیسی‌ها کنج محوطه جریمه پیکان، روی سر رضائیان نشست. ضربه سر قوسی مدافع پیش‌تاخته سرخپوشان می‌رفت از بالای سر صدقی به قعر دروازه پیکان برسد اما نوک انگشتان این سنگربان، توپ را راهی کرنر کرد. 

دقیقه 31: کمال کامیابی‌نیا به قلب دفاع پیکان زد و با ورود به محوطه جریمه حریف، توپ را زمینی به سوی دروازه پیکان شلیک کرد اما بازهم صدقی درازکش توپ را جمع کرد. 

دقیقه 39: هادی نوروزی پشت ضربه ایستگاهی در منطقه راست دفاعی پیکان، چهارمتری خط محوطه جریمه ایستاد. ضربه محکم و زمینی نوروزی را صدقی ناقص دفع کرد اما طارمی هم در ریباند توپ را به مدافعان پیکان کوبید. 

دقیقه 41: خطای بازیکنان پیکان، این بار چسبیده به محوطه جریمه مهاجمان پرسپولیس را متوقف کرد. نوروزی این‌بار توپ را به مدافعان حریف کوبید. در برگشت نوبت به فرشاد احمدزاده رسید تا توپ را به پیکانی‌ها بکوبد و در مرتبه سوم هم رضائیان کار دو هم‌‎تیمی‌اش را تکرار کرد و توپ را به مدافعان پیکان کوبید. 

دقیقه 45: فرشاد احمدزاده روی بازیکن پیکان مرتکب خطا شد و نخستین کارت زرد بازی را از پیام حیدری گرفت. 

دقیقه 51: ارسال بازیکنان پیکان در دهانه دروازه پرسپولیس برای لحظه‌ای از دست سوشا مکانی خارج شد اما سنگربان پرسپولیس بلافاصله توپ را از مقابل مهاجم پیکان ربود. 

دقیقه 61: برای چندمین بار مهاجمان پرسپولیس با خطای شاگردان مرزبان پشت محوطه پیکان سرنگون شدند. ضربه کاپیتان نوروزی این بار با فاصله اندکی از کنار دروازه صدقی به بیرون رفت. 

دقیقه 63: نظری از تله آفساید مدافعان پرسپولیس گریخت و با یک حرکت تکنیکی روی خط عرضی نزدیکی‌های تیر دروازه دو- سه مدافع پرسپولیس را دریبل زد. پاس به بیرون نظری در حالی که از مکانی هم کاری برنمی‌آمد مقابل دروازه پرسپولیس با تکل نورالهی به کرنر رفت.

دقیقه 67: صحنه بحث برانگیز بازی. تکل شهریار مغانلو که دقیقه‌ای پیش جانشین ایلیچف شده بود روی پای مهاجم پرسپولیس و لحظه‌ای بعد سوت داور به نشانه پنالتی. پیام حیدری معتقد بود توپ با دست مغانلو برخورده داشته است. مهدی طارمی پشت پنالتی ایستاد و توپ را به طاق دروازه صدقی کوبید تا شاگردان برانکو یک بر صفرپیش بیفتند. 

دقیقه 77: پیشانی امید عالیشاه در برخورد با بازیکنان پیکان شکافت و پس از مداوا با سر بانداژ شده به بازی ادامه داد. 

دقیقه 79: عالیشاه در درگیری با محمدصادق بارانی با دوپا به او ضربه زد که این کار واکنش بارانی را در پی داشت. کریم باقری هم برای اعتراض به بازیکن پیکان تا خط کنار زمین دوید اما داور مسابقه کارت زرد دوم را به بارانی نشان داد و کاپیتان پیکان را اخراج کرد. 

دقیقه 87: طارمی در حال ورود به محوطه جریمه پیکان از سمت راست دفاع حریف سرنگون شد که حیدری این صحنه را تمارض تشخیص داد و گلزن پرسپولیس را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 89: یورش بازیکنان پیکان با ضربه زمینی نه چندان محکم مهاجم این تیم توام شد که مکانی روی خط دروازه توپ را کنترل کرد. 

دقیقه 93: میلاد سلیمان فلاح با نفوذ به محوطه جریمه پرسپولیس با ضربه روپا دروازه این تیم را تهدید کرد اما مکانی با شیرجه‌ای بلند توپ را از زیر طاق دروازه به کرنر فرستاد. 

دقیقه 94: محسن مسلمان در یک ضدحمله درحالی که بازیکنی از پیکان را مقابل خود نمی‌دید وارد زمین این تیم شد اما صدقی، سنگربان پیکان در میانه زمین و در مصافی تک به تک توپ مسلمان را به اوت فرستاد. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار