جلالی : وشتانی قوی بودن پتانسیل فوتبال ایران را ثابت کرد

سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران گفت : تیم فوتبال وشتانی آمل ثابت کرد عمق فوتبال ایران از پتانسیل بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران در خصوص دیدار مقابل وشتانی آمل گفت : از این که می بینم تیم های این چنینی با کیفیت بالایی بازی می کنند خوشحالم.وشتانی ثابت کرد عمق فوتبال ما چقدر غنی است و اگر سطح فوتبال ایران ضعیف است باید به حال آن افسوس خورد.

وی افزود : امیدوارم ظرفیت فوتبال ایرانی را باور کنیم و با پویایی لیگ های استانی بتوانیم جوانان خوبی را به فوتبال کشور معرفی کنیم.

وی ادامه داد :بازی با توجه به فاصله 2 تیم سطح کیفی خوبی داشت.

جلالی درباره استفاده سایپا از بازیکنان ترکیب اصلی خود در این دیدار بیان کرد :برخی از بازیکنان با تجربه ما مانند جواد نکونام و رصا نوروزی نیاز داشتند تا در این بازی به میدان رفته و آمادگی خود را افزایش دهند .ولی در ایندبازی از 2 بازیکن 17 ساله هم استفاده کردیم.در واقع سایپا در این دیدار با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه به میدان رفت.

وی درباره عدم حضور تیم های لیگ ازادگان در جام حذفی اظهار کرد : در سال های گذشته تیم های دسته پایین خیلی راحت از جام حذفی کنار می کشیدند.من به سازمان لیگ پیشنهاد می کنم قبل از شروع جام حذفی در نامه ای به تیم هایی که خواهان حضور در جام حذفی هستند بخواهد تکایف خود را مشخص کنند .ما در برگزاری جام حذفی فرآیند منظمی نداریم در حالی که قهرمان جام حذفی با چند باری به جایی می رسد که برخی باشگاه ها برای رسیدن به آن برنامه ریزی پنج ساله دارند.

وی ادامه داد :باید در جام حذفی بازنگری کرد .حتی می توان راهکاری را به وجود آورد که قهرمان جام حذفی با پنج تیم نخست لیگ برتر بازی کرده و از میان آن ها سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار