فتاح اعلام کرد:

شرایط استان ها؛ وظیفه امدادرسانی را سنگین تر می کند

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: درک هر چه بیشتر شرایط حاکم بر شهرها، خشکسالی ها و کم آبی هایی که وضعیت زندگی را در مناطق مختلف سخت و دشوار کرده است وظیفه کمیته امداد را سنگین تر می کند.

شرایط استان ها؛ وظیفه امدادرسانی را سنگین تر می کندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سيد پرويز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در ديدار با حجت الاسلام و المسلمين رضايی، امام جمعه بيرجند،اظهارکرد: حامی مشکلات مردم و نیازمندان هستیم و نیازهای ضروری استان ها را به طور جدی در تهران پیگیری می کنیم.

وی با اشاره به پتانسيل و ظرفيت موجود استان خراسان جنوبی گفت: درک هر چه بیشتر شرایط حاکم بر شهرها، خشکسالی ها و کم آبی هایی که وضعیت زندگی را در مناطق مختلف سخت و دشوار کرده وظیفه کمیته امداد را سنگین تر می کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور تأکید کرد: با درک این شرایط و دیدن واقعیت ها از نزدیک، سعی می کنیم از این پس حامی خوبی برای مردم این استان در تهران و در نزد دولتمردان باشیم و مسائل موجود را به طور جدی پیگیری کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی نيز در اين ديدار با بيان اينكه در فرهنگ اهل بیت، امداد و کمک رسانی از ارزش بسیار والایی برخوردار و به آن تأکید ویژه ای شده است،گفت:با وجود این فرهنگ اصیل، همه انسان ها بايدتنهادر بارگاه ایزد منان طلب خواسته و رفع نیاز کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی، رفع نیاز این قشر آسیب دیده را از مهمترین وظایف امداد عنوان کرد و ياد آور شد:با فرهنگ سازی مناسب و ترویج فرهنگ قناعت، می توان جهت و سمت این نیازها را تغییر داد.

وی تأکید کرد: با ترویج فرهنگ انفاق و همچنین تغییر شیوه ها و سبک زندگی مردم، جامعه هدف امداد دیگر نیازی به اعتبارات دولتی و کمک های مورد منفقین و حامیان نخواهند داشت.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی از کار کردن به عنوان یک عامل تربیتی بسیار مطلوب یاد کرد و گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در زمینه اشتغال زایی از هیچ تلاشی دریغ نداشته و ندارد اما با توجه به اهمیت جایگاه اشتغال در رشد فردی و اجتماعی بايد به این مسئله بیش از این توجه شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار