ارومیه؛

کاهش آمار طلاق در شاهین دژ

فرماندار شاهین‌دژ با اعلام این خبر افزود: امسال آمار طلاق در شهرستان شاهین‌دژ نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، 31 درصد کاهش یافته است.

کاهش آمار طلاق در شاهین دژبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حسین عباسی با بیان اینکه انتظار می‌رود این روند تا پایان سال جاری روند کاهش خود را طی کند، تصریح کرد: در کاهش آمار طلاق شهرستان شاهین‌دژ عوامل مختلفی دخیل بودند که در این راستا می‌توان به نقش موثر شوراهای حل اختلاف نیز اشاره کرد.

فرماندار شاهین‌دژ انجام کار فرهنگی را در این خصوص موثر عنوان کرد و افزود: با توجه به مرزی بودن استان آذربایجان غربی، ورود فرهنگهای بیگانه به این استان و تاثیرگذاری مردم این استان از فرهنگهای غربی بیشتر از سایر استانها است.

وی با بیان اینکه باید در این زمینه هوشیار و آگاه باشیم، اعلام کرد: ارائه آموزشهای قبل و بعد از ازدواج، معرفی هر چه بیشتر جایگاه زن و مرد در خانواده، برگزاری دوره‌های آموزشی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در به وجود آمدن این آمار موثر بود.

عباسی در پایان با بیان اینکه باید از ظرفیتهای فرهنگی و دینی خود در این زمینه استفاده کنیم، اعلام کرد: بهره‌گیری از ظرفیتهای فرهنگی، دینی و مذهبی در بحث ازدواج می‌تواند به کاهش آمار طلاق کمک کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
طلاق اصلا خوب نیست.اینو همه افرادی میگن که این راهو رفتن.باید با مشکلات مقابله کرد و به هر بهانه ای دنبال طلاق نرفت.