عالی پور: فدراسیون به مصدومیت ورزشکاران جانباز و معلول بها نمی‌دهد

ملی پوش تیراندازی ایران گفت: فدراسیون به مصدومیت توجهی ندارد و آن‌ها را از اردوهای تمرینات بیرون می‌کند.

اکبر عالی‌پور ملی پوش تیراندازی ایران در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با عدم حضور خود در مسابقات آزاد و اقیانوسیه استرالیا و دلیل حضور نداشتن در اردوها اظهار داشت: من جانبازی دارای یک چشم هستم و در مسابقات جهانی ترکیه هم بدلیل بیماری دید آن چشمم را هم تا حدود زیادی از دست دادم.

وی ادامه داد: برای کسب سهمیه مستقیم و رکورد در آن رقابت‌ها حضور داشتم اما متاسفانه در آن مسابقات هم به زور بازو توانستم شرکت کنم چون یک ساعت قبل از شروع هر مسابقه در بیمارستان بستری بودم.

وی بیان کرد: آنجا مدال نگرفتم اما این را هم من و هم مربی و هم فدراسیون جانبازان و معلولین می‌دانند که توانایی و مهارت لازم را برای حضور در  اردوها‌ و تمرینات و خود ریو دارم.

 عالی پور ادامه داد: فدراسیون از ورزشکاری که در مسابقات یا اردوهای قبلی برایش یا مشکل خانوادگی و یا تکنیکی به وجود آمده دیگر برای حضور در اردوهای بعدی دعوت نکرده و اجازه شرکت نمی‌دهد.

 وی افزود: من 20 سال تجربه‌ی کار دارم و تا به حال در پارالمپیک 2004 و چندین مسابقات جهانی شرکت کرده و مدال‌های رنگارنگی را به دست آورم اما باز هم فدراسیون همه‌ی زحمات مرا زیر پا گذاشته و برایم ارزشی قائل نمی‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار