برنامه مبارزات تکواندوکاران ایران در گرندپری ترکیه

مرحله دوم مسابقات تکواندوی گرندپری ترکیه از روز جمعه (۲۷ شهریور) با مبارزات تکواندوکاران آغاز می‌شود.

برنامه مبارزات تکواندوکاران ایران در گرندپری ترکیهبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مرحله دوم مسابقات گرندپری (G4) در سال 2015 از 27 شهریور به مدت سه روز به میزبانی سامسون ترکیه برگزار خواهد شد و تیم ایران در گروه مردان با هفت هوگوپوش و در گروه زنان با دو هوگوپوش به مصاف رقبایش می‌رود.

براساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری این رقابت‌ها، جلسه داوران از ساعت 9 تا 18 روز چهارشنبه (25 شهریور) انجام می‌شود و جلسه سرپرستان و مربیان نیز در همین روز از ساعت 18 تا 16 برگزار خواهد شد.

مبارزات از روز جمعه (27 شهریور) آغاز می‌شود که در اولین روز این رقابت‌ها تکواندوکاران اوزان 67- و 67+ کیلوگرم زنان و 80+ کیلوگرم مردان بر روی شیاپ‌چانگ خواهند رفت که ایران در روز اول بازی‌ها بیشترین نماینده را در اختیار دارد.

شکرانه ایزدی و اکرم خدابنده در گروه زنان و امید عمیدی و سجاد مردانی در گروه مردان نمایندگان کشورمان هستند.

روز شنبه (28 شهریور) مبارزات با پیکارهای نمایندگان اوزان 49- کیلوگرم زنان و 58- و 80- کیلوگرم مردان پیگیری می‌شود که از تیم کشورمان آرمین هادی‌پور، مسعود حجی‌زواره و مهدی خدابخشی به مصاف رقبایشان خواهند رفت.

در روز پایانی تکواندوکاران دو وزن 57- کیلوگرم زنان و 68- کیلوگرم مردان رقابت می‌کنند که ابوالفضل یعقوبی و علیرضا نصرآزادانی نمایندگان کشورمان بر روی شیاپ‌چانگ مرحله دوم مسابقات گرندپری هستند.

* ترکیب تیم ملی مردان به شرح زیر است:

وزن 58- کیلوگرم: آرمین هادی‌پور

وزن 68- کیلوگرم: ابوالفضل یعقوبی و علیرضا نصرآزادانی

وزن 80- کیلوگرم: مسعود حجی زواره و مهدی خدابخشی

وزن 80+ کیلوگرم: امید عمیدی و سجاد مردانی

سرمربی: بیژن مقانلو

مربی: مهدی بی‌باک و مهرداد یوسفی

ترکیب تیم ملی زنان نیز به شرح زیر است:

وزن 67- کیلوگرم: شکرانه ایزدی

وزن 67+ کیلوگرم: اکرم خدابنده

سرمربی: مینو مداح

غلامحسن ذوالقدری رییس سازمان تیم های ملی تکواندو به‌عنوان سرپرست و سعید مطوری‌نژاد بعنوان پزشک در کنار تیم حضور خواهند داشت.

فرزان عاشورزاده و بهنام اسبقی که با صلاحدید کادرفنی در این دوره از مسابقات مبارزه نمی‌کنند و همچنین کیمیا علیزاده که به دلیل عدم انصراف رقبا جواز حضور در این مسابقات را به‌دست نیاورد، برای آنالیز حریفانشان به همراه تیم راهی این مسابقات می‌شوند.

مسابقات گرندپری G4 است و به دارندگان مدال طلا 40 امتیاز، نقره 24 امتیاز و برنز 14.4 امتیاز برای افزایش امتیازات رنکینگ المپیک در راستای کسب سهمیه ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.

مسابقات مرحله مقدماتی گرندپری با حضور 32 تکواندوکار برتر رنکینگ المپیک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار