اوحدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

5 زائر ایرانی در حادثه مکه فوت و 7 نفر مفقود شده‌اند/ تکذیب آمار 25 نفری کشته‌های ایرانی +اسامی

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: متاسفانه 5 نفر از زائران ایرانی در حادثه سقوط جرثقیل در مکه فوت و 7 تن دیگر مفقود شدند.

5 فوتی و 7 مفقودی در میان زائران ایرانی/ تکذیب آمار 25 نفری کشته های ایرانی در مکه+اسامیسعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با تکذیب خبر فوت 25 زائر ایرانی اظهار کرد: بر اساس بخشنامه ای که به 4 هزار 300 کاروان حج و زیارت زده شد شب گذشته مشخص شد که تعداد 11 نفر از زائران ایرانی در جریان حادثه مکه مفقود شدند که متاسفانه پیکر 4 نفر از آنان پیدا شد و شمار کشته های ایرانی در این حادثه به 5 نفر رسید.

وی در ادامه با بیان اینکه دو نفر از فوت شده ها از اهل سنت هستند افزود: متاسفانه هنوز 7نفر از زائران ما مفقود هستند که به خانواده های آنان اعلام شده و جای نگرانی برای خانواده های سایر زائران نیست.

وی با اشاره به هویت کشته شدگان تازه شناسایی شده، گفت:‌ محمد مجلسی از کاروان شماره 17743 از تهران، ولی اسمعیلی از کاروان شماره 39009 از خراسان جنوبی، محمد هاشم زهی از کاروان شماره 23114 از سیستان و بلوچستان و علیرضا عامری از کاروان شماره 22124 از سمنان افرادی هستند که شناسایی شدند.

همچنین روابط عمومی سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه ای اعلام کرد: طی حادثه روز جمعه گذشته در مکه مکرمه 11 زائر ایرانی مفقود شده بودند که با تلاش های صورت گرفته متأسفانه روز گذشته مطلع شدیم 4 نفر از این زائران فوت شده اند.

بر اساس این اطلاعیه آقایان محمد مجلسی از کاروان 17743 تهران، ولی اسمعیلی از کاروان 39009 استان خراسان جنوبی، سید محمد هاشم زهی از کاروان 23114 استان سیستان و بلوچستان و علیرضا عامری از کاروان 22124 استان سمنان مفقودین حادثه مکه بودند که متاسفانه در این حادثه جان باخته اند.

این اطلاعیه می افزاید : خانم مریم آل طه بناب از کاروان 11266 استان آذربایجان شرقی، آقای حسن قاسمی درآبادی از کاروان 17710 استان تهران، خانم فاطمه دامغانی از کاروان 22124 استان سمنان، خانم کبری بیگم میرغفوری از کاروان 22124 استان سمنان ، آقای احمد حاتمی کلشتری از کاروان بعثه مقام معظم رهبری، آقای محمد جعفر فلاح از کاروان 13352 استان اصفهان و از کاروان 33021 استان همدان زائران مفقودی حادثه روز جمعه مکه هستند که عملیات جستجوی آنان همچنان ادامه دارد که البته خبر مفقود شدن آنان به خانواده هایشان اطلاع داده شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۹ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
خدا رحمتشون کنه.خدا ب خانوادشون صبر بده.پدر و مادر منم الان مکه ان..فقط خداروشکر میکنم ک سالمن و طوریشون نشده
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۶:۴۳ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
مفقود شدن در این حادثه هیچگونه توجیهی ندارد سریعا بایستی رسیدگی شود.
United Arab Emirates
شميم
۱۴:۵۳ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
خدا أين شهدا را رحمت كنه انشالله
Iran (Islamic Republic of)
امیر مهدی
۱۴:۲۹ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
ما اینهارو باید شهید بدونیم یا نه خدا رحمتشون کنه
-
ناشناس
۱۲:۱۵ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
خدا رحمتشون کنه و به خانواده هاشون صبر بده.واقعا ضایعه غافلگیرکننده ای بود.
آخرین اخبار