رونمایی از دومین آلبوم میلاد درخشانی

میلاد درخشانی دومین آلبوم خود را رونمایی می‌كند.

به گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شهركتاب فرشته؛ ساخته میلاد درخشانی که شامل هفت آهنگ بی‌کلام به نام‌های تنهایی، تا رهایی، سفر، اشک را زیست، اینجا میا تو هم افسرده می‌شوی، مکاشفه قبل از طوفان و از تو تا من سکوت است، پنجنشبه 26 شهریورماه رونمایی می‌شود.

این مراسم ساعت 17 با حضور هنرمندان و نوازندگان این اثر در شهر کتاب فرشته واقع در تجریش، خیابان شهید دربندی، نرسیده به چهارراه حسابی، شماره 32 برگزار می‌شود.

درباره این آلبوم:

« افشارستان تعاملی است در موسیقی و آهنگسازی. تعاملی که محصول دیدگاه موسیقایی نوازندگان جوان و خوش ذوق است. پیکره اصلی آلبوم، برگرفته از موسیقی دستگاهی ایرانی است که با آهنگسازی میلاد درخشانی به سمع می‌رسد. اینکه چند ساز با ریشه غیر مشترک همصدا شوند موضوع جدیدی نیست ولی اینکه چطور تنظیم شود یا از چه سازبندی بهره گیری شود و در کل دغدغه آهنگسازش چه باشد بسیار حائز اهمیت است. "افشارستان” نمونه مطلوبی از موسیقی تجربی است.»


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
درسا
۲۲:۱۰ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
دومین آلبوم افشارستان .... پنجمین آلبوم میلاد درخشانی ... ایشون تا به حال 3 آلبوم بی کلام به اسم های "سرخوش" و "هیچم خبر از هیچ" و "افشارستان" و یک آلبوم باکلام به اسم "اشارات نظر" داشتند ...این آلبوم هم افشارستان 2 هست ... . فکر میکنم تیتر خبرتون نیاز به اصلاح داره :|
آخرین اخبار