ظرفیت نگهداری معتادان به 6000 تن افزایش یافت

وزیر کشور گفت: ساماندهی نگهداری معتادان به ظرفیتی حدود 6000 نفری رسیده که اکنون 3000 نفر در خال درمان در این مرکز هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ،عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه دومین نشست مبارزه با مواد مخدر استان‌های شرق و جنوب شرق کشور گفت: با برنامه ریزی انجام شده در خصوص ظرفیت مرکز نگهداری معتادان متجاهر ظرفیت 400 نفری به مرز 6000 نفری ارتقا یافته که هم اکنون 3000 معتاد متجاهر در حال درمان هستند و امکان نفر گیری 3000 نفر دیگر نیز وجود دارد.ظرفیت نگهداری معتادان به 6000 تن افزایش یافت

وی در خصوص اقدام قوه قضاییه مبنی بر آزادی بر جز معتادان گفت: تشخیص مراجع قضایی مبنی بر آزادی معتادان گفت: تشخیص مراجع قضایی با جرم واقع شده انجام گرفته و حکم صادر می‌شود و با قوه قضائیه در این مورد هیچ تعارضی نداریم بلکه تعارض برسر نگهداری این معتادان است.

وزیر کشور در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر گفت: از آنجایی که رقم درمان نگهداری به کار رفته امیدواریم با برنامه ریزی لازم تا سال آینده مشکلی با جمع آوری این قشر و درمان آنها نداشته باشیم.

رحمانی فضلی در ادامه با بیان این که هم اکنون 13 تا 15 هزار نفر معتاد در تهران وجود دارد افزود: افزایش ظرفیت مرکز نگهداری معتادان با همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی زیر بط امکان شده و تلاش بر زدودن چهره شهر از معتادان متجاهر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۳۰ ۲۲ شهريور ۱۳۹۴
به جای این که ظرفیت نگهداری را بالا ببرید یه فکری کنید که بیش از این به تعداد آنها اضافه نشه!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار