کودکان دچار سوء تغذیه در پلدختر 375 بن کارت غذایی دریافت می کنند

مدیر کمیته امداد پلدختر از توزیع 375 بن کارت غذایی به ارزش 450 میلیون ریال بین کودکان دچار سوءتغذیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی میرزاخدایی اظهار کرد: کمیته امداد این شهرستان در راستای حمایت مالی از خانواده‌های دارای کودکان دچار سوءتغذیه اقدام به توزیع بن کارت تغذیه در بین خانواده‌های این کودکان کرده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان پلدختر افزود: در این راستا تعداد 375 کودک زیر شش سال در شهرستان پلدختر که دچار بیماری سوء تغذیه هستند، توسط مرکز بهداشت شهرستان پلدختر شناسایی و برای ارائه خدمات به این نهاد معرفی شده‌اند.

وی هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از بیماری سوء تغذیه کودکان زیر شش سال شهرستان پلدختر دانست و تصریح کرد: توزیع اقلام سبد غذایی با همکاری کارشناسان غذایی مرکز بهداشت پلدختر انجام می‌شود.

وی برخورداری از تغذیه سالم و جلوگیری از سوءتغذیه را از اهداف اجرایی این طرح عنوان کرد و گفت: سبد غذایی برای خانواده‌های دارای کودکان زیر شش سال و به صورت مجزا شامل برنج، مرغ، گوشت قرمز، تخم مرغ، پنیر، حبوبات و... تهیه می‌شود.

خدایی افزود: کمیته امداد در سرفصل‌های مختلف، خدمات درمانی را به این افراد ارائه می‌کند، اما با توجه به هزینه بالای درمان نیازمند کمک خیران و نیکوکاران هستیم.

وی در پایان سخنان خود گفت: ارزش هر بن کارت غذایی 120 هزار ریال است که بین 375 کودک زیر شش سال توزیع شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار