عواقب قبول نکردن این واقعیت!

برای داشتن پوست شاداب، توصیه می‌شود از مواد غذایی حاوی پروتئین استفاده شود.

دکتر رضا داوودی متخصص پوست و مو در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بعضی افراد نمی‌خواهند قبول کنند که با افزایش سن، پوست، دچار افتادگی می‌شود و به هر قیمت با انواع عمل‌ها از جمله بوتاکس می‌خواهند به نحوی خود را جوان‌تر کنند.

این متخصص درباره استعمال دخانیات گفت: بدن هر فرد با جذب ویتامین‌ها، به خصوص ویتامین‌ C جوان می‌ماند ولی کسانی که سیگار می‌کشند، با جذب نیکوتین، مانع از جذب ویتامین C در بدن خود خواهند شد که یکی از نتیجه‌های آن، شل شدگی و افتادگی پوست است و سیگاری‌ها باید بدانند که نیکوتین ناشی از حتی کشیدن یک نخ سیگار به مدت سه روز در بدن می‌ماند و کلاً جذب این ویتامین‌ ضروری را برای بدن مختل خواهد کرد.

این متخصص پوست برای جلوگیری از افتادگی پوست توصیه کرد: عمل لیفتینگ در افراد بالای 45 سال درمان مناسبی است و طی این روش یک برش در خط رشد مو و جلوی گوش شروع می‌شود و این برش تا جلوی گوش ادامه می‌یابد و جهت خارج کردن خون اضافی پس از جراحی در این ناحیه یک مسیر تخلیه در نظر می‌گیرند.

وی این توصیه را نیز داشت که باید با شل شدن و افتادگی پوست کنار آمد ولی برخی افراد با این واقعیت کنار نیامده و به اقداماتی دست می‌زنند که اصلاً توصیه نمی‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار