قم؛

نمایش "بگو حرام" به روی صحنه می رود

همزمان با آغاز هفدهمین جشنواره تئاتر استان قم نمایش «بگو حرام» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا شاهمردی در پلاتو ماه سازمان جوانان روی صحنه می‌رود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  همزمان با آغاز هفدهمین جشنواره تئاتر استان قم نمایش «بگو حرام»ساعت 12 روز 24 شهریور ماه سال جاری به نویسندگی و کارگردانی علیرضا شاهمردی در پلاتو ماه سازمان جوانان روی صحنه می‌رود.

محمدرضا شاهمردی با اشاره به اینکه «بگو حرام» روایتی از پسمانده‌های آمریکایی کودتای 28 مرداد است که تلاش شده است با یک تفاوت قابل ملاحظه و با جذابیت خاص به روایت بخشی از تاریخ بپردازد افزود: مخاطب با دیدن این نمایش متوجه به چالش کشیده شدن آغاز تجدد خواهی آمریکایی و نفوذ فرهنگ سیاه آمریکا در بدنه سینما و تئاتر آن برهه زمانی خواهد شد.

وی با اشاره به به اینکه داستان این نمایش به یک دوره تاریخی خاص مربوط می‌شود و زمان طولانی برای تمرین آن صرف شده است گفت: مدت زمان تمرین برای این نمایش 60 ساعت بوده است.

بازیگران نمایش «بگو حرام» عبارتند از: احمد شریفی‌فرد، مرتضی عقیقی، مهدی خجسته، مهناز رودساز، رحمان اسلامی، عاطفه ملکی، زینب فیروزی و مژگان خیرخواه.

انتهای پیام/س
برچسب ها: بگو حرام ، نمایش ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.