آخرین قیمت واحدهای مسکن مهر اعلام شد

معاون وزیر راه و شهرسازی آخرین قیمت واحدهای مسکن مهر را اعلام کرد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن نریمان در خصوص افزایش قیمت مسکن مهر اظهار داشت: هیچ ارزش ثابتی را اعلام نکرده‌ایم و متقاضیان طبق قرارداد به صورت علی‌الحساب پرداخت و قرارداد امضا کردند.
 
وی افزود: در حال حاضر تلاش می‌کنیم که اعداد و ارقام اعلامی در آن حد باشد و مبلغ یک‌هزار میلیارد تومانی که اعلام کرده‌ایم را می‌توانستیم از آورده متقاضیان برداشت کنیم؛ در گذشته از آورده مردم در ارتباط با کارهای آماده‌سازی و حتی خدمات‌ زیربنایی استفاده کردیم، اما در حال حاضر از آورده مردم به هیچ عنوان استفاده نمی‌شود و از درآمدهای داخلی شرکت صورت می‌گیرد.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با افزایش وام از ۲۵ به ۳۰ میلیون تومان وضع مساعدتر بوده و آن مطالب گذشته با عمل حاضر متفاوت است و هیچ‌گونه مبلغی از حساب متقاضیان برای زیربنایی برداشت نمی‌شود.
 
نریمان ادامه داد: در حال حاضر، در فاز سه پردیس که در حال تحویل هستیم، آخرین مبلغی که طبق دستورالعمل شماره سه اخذ شده، متری ۵۲ هزار تومان است؛ اگر به واحد حساب شود، هر واحد ۱۲۵ متری با واحدهایی با متراژهای ۷۲ و ۵۰ متری تفاوت دارد.
 
وی تصریح کرد: واحدهای ۱۲۵ متری که با مشاعات به ۱۵۰ متر می‌رسد، تفاوت قیمت دارد و در اصل دو واحد را تحویل می‌گیرند و طبق قانون باید بیشتر از واحدهای دیگر واریزی داشته باشند، چراکه ارزش ملک به متراژ آن است.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: متراژ مسکن مهر در بعضی از واحدهای پردیس بالای ۱۲۰ متر مفید و ۱۵۰ متر با مشاعات است؛ پس طبیعی است که آنها مبالغ بیشتری بدهند، اما به رسانه‌ها می‌گویند ما بیش از بقیه واریزی داریم و این نکته را اعلام نمی‌کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صفر
۱۳:۲۳ ۲۴ شهريور ۱۳۹۴
مسکن مهر شیراز صدرا-مالک اصلی یک واحد :چشماش سفید شد از دنیا رفت.وارث اون هم احتمالا همین خواهد شد......
آخرین اخبار