افتتاح متروی خط 3 منطقه 4

معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه 4 گفت: خط 3 مترو بزرگترین پروژه منطقه 4 تا مهر ماه افتتاح می‌شود.


مهدی اناری در گفتگو با خبرنگارگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت:با افتتاح خط 3 مترو یک کریدور از جنوب غرب به شمال شرق وصل می‌شود و این خط جا به جایی شهروندان و مسافران را از ایستگاه نوبنیاد ، شهرک قائم و شهید زین الدین انجام می‌دهد.


 اناری تصریح کرد: در کنار خط 3 مترو ایستگاه تاکسیرانی به مسیرهای لویزان دانشگاه شهید رجایی، میدان ملت، میدان هروی و سید خندان راه اندازی شده است که تا قبل از مهر ماه به بهره برداری می‌رسد.


وی با اشاره به سال تحصیلی جدید افزود: سازمان تاکسیرانی، سازمان اتوبوسرانی و معاونت حمل و نقل و ترافیک با یک هزار و دویست سرویس مدرسه آمادگی خدمت رسان به دانش آموزان را در آغاز سال تحصیلی جدید دارند.


 اناری اظهار کرد: برای تمامی مدارس منطقه 4 تا شعاع 200 متری علائم خط کشی معابر، پل‌های عابر پیاده و هرس درختان انجام شده است.


وی گفت: مرکز کنترل ترافیک شرق تهران در معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه 4 قرا رداد  ستاد مهر قلم شامل نماینده اتوبوسرانی و شرکت‌های خدمات رسان مانند آتش نشانی، اورژانس با همکاری پلیس راهور و معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه با دوربین‌ها، وجود هر گونه مشکل را رصد می‌کنند و در پی حل آن بر می‌آیند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار