شیراز؛

برگزاری همایش ‌«سنگ‌اشکن بزرگ‌ترین غاردست‌ساز ایران» با حضور جمعی از مدیران کشوری

رئیس شورای شهر جهرم از برگزاری همایش ‌«سنگ‌اشکن بزرگ‌ترین غاردست‌ساز ایران» با حضور جمعی از مدیران کشوری و استانی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حسن خوشنیت رئیس شورای اسلامی شهر جهرم  گفت: این همایش 26 شهریور با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی اعم از سازمان میراث فرهنگی و وزارت کشور، کارشناسان و صاحب نظران غارشناسی، زمین شناسی، معماری و گردشگری در جهرم برگزار می شود.

وی سنگ‌اشکن را آینه تلاش و اراده مردم سختکوش دانست که روزی‌شان را از دل کوه بیرون کشیده و اثری جاودانه را به عنوان میراث گرانبها از همت صبرشان به یادگار گذاشته اند و  "همایش سنگ‌اشکن بزرگترین غار دست ساز ایران فرصتی ارزشمند برای هم اندیشی و برداشتن گام هایی در راه توسعه این منطقه نمونه گردشگری در شهر جهرم است.

خوشنیت با اشاره به برنامه های این همایش افزود: بازدید از غارسنگ‌اشکن و برگزاری همایش با سخنرانی شیرکوند، معاون برنامه ریزی و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی کشور و نوذرپور معاون شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور از برنامه های این همایش یک روزه است.

رئیس شورای اسلامی شهر جهرم از حضور نعمتی، مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات سازمان میراث فرهنگی، فرج پور رئیس هیئت مدیره جامعه تورگردانان ایران و معصومی راد رئیس امور فرهنگی اجتماعی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در همایش ملی "سنگ‌اشکن بزرگترین غار دست ساز ایران" خبر داد.

یادآور می شود این همایش ساعت 17 روز پنجشنبه 26 شهریور در تالار شهید قادری دانشگاه علوم پزشکی جهرم به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر جهرم و با همکاری فرمانداری ویژه جهرم و سازمان میراث فرهنگی برپا می شود.




انتهای پیام/ ا



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.