احدی:

روزبهانی در میان 8 بوکسور برتر جهان به قهرمانی رسید

احدی مدعی شد که احسان روزبهانی در میان 8 بوکسور جهان به عنوان قهرمانی در مسابقه‌ی قهرمانان جهان دست پیدا کرده است.

 به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان احسان روزبهانی قرار است روز جمعه در دیدار فینال برای کسب کمربند قهرمانی جهان در رشته بوکس با نماینده بلغارستان مبارزه کند.

البته روزبهانی در دور اول قهرمان شده و سهمیه‌ المپیک را کسب کرده ولی به خاطر استراحت در دور دوم، برای تثبیت عنوانش، این دیدار را انجام خواهد داد.

اکبر احدی، مربی احسان روزبهانی در این باره گفت: احسان روزبهانی 16 اسفندماه کمربند قهرمانی جهان را در مسابقات نیم حرفه‌ای کسب کرد. در دور دوم بوکسور بلغارستانی به قهرمانی رسید و حالا این در روز جمعه در مسکو دیدار خواهند کرد البته احسان با قهرمانی در دور اول سهمیه‌ المپیک را کسب کرده و فقط برای دفاع از عنوانش مبارزه می‌کند.

وی در ادامه بیان کرد: این مسابقات بین 8 بوکسور برتر جهان برگزار شد که نایب قهرمان المپیک و نفر سوم جهانی در آن حضور داشتند در چنین مسابقاتی احسان به قهرمانی رسید.

احدی درباره این مسابقه اظهار کرد: این دیدار تک مسابقه است و در 10 راند 3 دقیقه‌ای برگزار می‌شود.

از اسفند 93 تا الان احسان روزبهانی مشغول تمرین است و امیدوارم بتواند به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

احدی درباره شرایط روزبهانی ادامه داد: احسان خیلی تلاش کرده ولی به دلیل نبود بازی تدارکاتی از شرایط مسابقه کمی فاصله گرفته به او ایمان دارم و مطمئنم به قهرمانی خواهد رسید.

وی درباره شرایط مالی فدراسیون گفت: فدراسیون قول‌هایی داده که امیدوارم محقق شود ولی تا به این لحظه  نه من نه احسان روزبهانی مبلغی دریافت نکرده‌ایم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار