اردبیل؛

افزایش اعتبارات و منابع مالی آتش‌نشانی اردبیل

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل از افزایش اعتبارات و منابع مالی این سازمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فضیلت ابراهیمی با تاکید بر افزایش اعتبارات و منابع مالی آتش‌نشانی اردبیل افزود: اختصاص منابع مالی برای رفع برخی امور از جمله نیازهای سازمان آتش‌نشانی بوده که انتظار می‌رود با پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه اقدامات لازم انجام شود تا بتوانیم با تهیه امکانات و تجهیزات لازم و مناسب، با کارآمدی بیشتری عمل کنیم.

وی افزود: نیروهای آتش‌نشان این سازمان برای رویارویی با حوادث احتمالی در سطح شهر اردبیل از آمادگی کاملی برخوردار بوده و می‌توانیم با کارکنان و آتش‌نشانان مجرب در سریعترین زمان ممکن خدمات مناسب و مطلوبی را در وقوع حوادث ارائه دهیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل افزود: کارکنان سازمان آتش‌نشانی با تمام توان در راستای تحقق برنامه‌ها و اهداف کلان شهرداری اهتمام جدی به کار گرفته و تلاش می‌کنند تا خدماتی شایسته و موثر را به شهروندان در مواقع وقوع بحران و حوادث مختلف ارائه داده و همسو با اهداف شهرداری اردبیل در ارائه خدمات مناسب به شهروندان گام بردارند.

ابراهیمی به‌روزرسانی و توانمندسازی سازمان آتش‌نشانی را از ضرورت‌ها دانست و گفت: با وجود اینکه در زمینه تجهیز آتش‌نشانی اردبیل به امکانات مورد نیاز و به ویژه نردبان بلند آتش‌نشانی در گذشته اقدامات مفید و موثری انجام شده است اما ضروری است تا با توجه به حساسیت وظایف محوله سازمان آتش‌نشانی در این زمینه توجه ویژه‌ای از سوی شهرداری انجام شود.

وی به قول مساعد شهردار اردبیل در زمینه توانمندسازی سازمان آتش‌نشانی گفت:‌ با توجه به اینکه این سازمان خدمات اورژانسی و اختصاصی برای ایمنی شهر و شهروندان ارائه می‌دهد بنابراین ارائه خدمات به صورت علمی و با استفاده از تجهیزات روز از نیازهای اصلی فعالان در سازمان آتش‌نشانی شهرداری اردبیل است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.