اردبیل؛

ووشو کاران اردبیلی 19 مدال رنگارنگ در مسابقات قهرمانی کشور کسب کردند

ووشوکاران اردبیلی 19 مدال رنگارنگ از مسابقات قهرمانی کشور در سبک های مختلف به دست آوردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ در مسابقات سبک شائولین در بخش بانوان که در استان مازندران برگزارشد 4مدال نقره در تالو نصیب بانوان اردبیلی شد که صادقه میکائیلی و فرزانه پاکباز هر2 از شهرستان اردبیل موفق شدند هریک به 2مدال نقره دست پیدا کنند.

همچنین در سبک فان من چوان که مسابقات بانوان آن در استان تهران برگزارشد آسیه اصلان ووشوکار اهل گرمی در وزن 52کیلوگرم رقابت های ساندا به یک مدال برنز دست یافت.

در سبک شائولین و در بخش آقایان تیم اردبیل توسط وحید آژیده در 48- کیلوگرم و طاهر عبادی در 65-کیلوگرم ساندا به 2مدال طلا و شهریار رحمانی در 90+ کیلوگرم، سیاوش دادرس در 65- ساندا به دو مدال نقره و رضا عظیمی در 48- کیلو گرم ، مهدی حقیقت در 52- کیلوگرم و امیر حسین حقیقت در 65- کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

اما در سبک فن زی چوان و بخش آقایان که در سمنان برگزارشد،ساندا کاران اردبیلی 3مدال طلا و 4مدال نقره به دست آوردند.

محمد حسین رستمی در 65- کیلوگرم، سعید صحرایی در 70- کیلوگرم و فردین نصیرپور در 80- کیلوگرم عنوان قهرمانی و مدال طلای اوزان خود را کسب کردند و امیر حسین حامدی در 56- کیلوگرم، قادر فرضی در 60- کیلوگرم، مهران قهرمان زاده در 65- کیلوگرم و سعید رستمی در 75- کیلوگرم عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره برگردن آویختند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، کسب ، مدال ، رنگارنگ ، ووشو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.