عنایتی: نرسیدن داور خنده دار است

کاپیتان تیم پدیده معتقد است که نرسیدن بخشی زاده به این مسابقه تعجب آور و خنده دار است.

غلامرضا عنایتی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست پدیده در دربی مشهد گفت :بازی خوبی بود و هر دو تا تیم تلاششان را کردند. اما ما در روزی که نباید میباختیم ، باختیم. ما چند موقعیت خیلی خوب داشتیم که متاسفانه به نتوانستیم استفاده کنیم. البته ضربات آخر را خوب زدیم اما بدشانسی آوریم. در هر صورت به تیم پدیده تبریک میگویم.
کاپیتان تیم سیاه جامگان درباره داوری مسابقه بیان کرد : در نیمه دوم یک پنالتی صد در صد روی امید سینک گرفته نشد. مطمین باشید که آن صحنه پنالتی بود ونمیدانم چرا داور پنالتی نگرفت .
در حالیکه قضاوت این دیدار به بخشی زاده سپرده شده اما این داور به پرواز مشهد نرسید و مرجانزاده این دیدار را قضاوت کرد. اتفاقی که کاپیتان سیاه جامگان آن را غیر عادی میداند. عنایتی در این باره گفت : هر روز ۱۰۰ تا هواپیما از تهران به مشهد می آید . مگر میشود که داور از پرواز جا بماند؟ اگر از یکی جا ماند با بعدی می آمد. به نظر من این اتفاق تعجب آور است.
اینکه داور باب میلش رفتار میکند و دوست ندارد که این بازی را قضاوت کند خنده دار است.
باید از مسیولان فدراسیون دلیل نیامدن داور را پرسید. اصلا بگویند که داور دوست نداشته که بیاید اما شفاف سازی کنند.
عنایتی در پایان اظهار داشت : مسئولان فدراسیون مجبور شدند که یک داور مشهدی را برای این مسابقه حساس بگذارند و این اتفاقاتی که دیدید رخ داد.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار