ساری؛

فرصت ‌های درآمد زایی در مدارس شبانه‌ روزی مازندران

ستاد ویژه فرصت ‌های درآمد زایی در مدارس شبانه‌ روزی مازندران باید تشکیل شود.

فرصت ‌های درآمد زایی در مدارس شبانه‌ روزی مازندرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ مدیرکل آموزش وپرورش مازندران از مدیران مناطق آموزش و پرورش خواستار تشکیل ستاد ویژه فرصت ‌های درآمدزایی در مدارس شبانه‌ روزی استان شد.

علی قاسمی بخش لاریجان آمل، با ابراز خرسندی از حضورش در این منطقه گفت: یکی از سیاست های آموزش و پرورش در راستای تحقق شعار عدالت آموزشی و آموزش برای همه است.

وی با بیان اینکه مدرسه باید سبب ارتقای جامعه شود، افزود: تشکیل ستاد عدالت آموزشی در آموزش و پرورش مازندران ایجاد فرصتی برابر برای دانش‌آموزان استان و انتقال مدرسه به خانه افرادی که توان حضور در مدرسه را ندارند، می‌شود.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش مازندران این استان در راستای سیاست ‌های کلی آموزشی و پرورشی بر مواردی چون ارتقاء کیفی آموزش، ساماندهی نیروی انسانی، بودجه ‌ریزی مناسب، افزایش منابع درآمدی در این نهاد، توسعه مشارکت¬‌ها را در کنار آنها اهمیت دهد.

قاسمی اجرای طرح‌ هایی چون خرید خدمات آموزشی و بسته حمایتی، استفاده از ظرفیت همکاران بازنشسته و مدارس غیر دولتی را بعنوان راهکاری برای جلوگیری از انتقال دانش آموزان در مناطق دور افتاده بیان کرد و یادآور شد: از دستگاه‌ های آموزشی شهرستان‌ها خواستار تشکیل ستاد ویژه‌ ای برای استفاده از فرصت ‌های درآمدزایی برای مدارس شبانه‌ روزی و استفاده از امکانات سایر دستگاه ‌ها هستیم.


انتهای پیام/ی

برچسب ها: ساری ، درآمد ، شبانه ، مازندران ، فرصت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.