در ادعایی گستاخانه؛

ترامپ: توافق هسته‌ای یکی از احمقانه‌ترین توافق‌هاست

نامزد ریاست جمهوری آمریکا از توافق هسته‌ای ایران به شدت انتقاد کرد و مدعی شد این توافق، یک توافق بسیار ضعیف است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، دونالد ترامپ، نامزد ریاست جمهوری در انتخابات سال ،2016 روز سه شنبه در جمع طرفدارانش در آیوا اظهار داشت: ما قصد داریم ارتش خود رابسیار قوی، عالی و قدرتمند گردانیم که هیچ وقت مجبور نشویم از آن استفاده کنیم و هیچ کس با دیدن این قدرت نخواهد با آمریکا درگیر شود.

وی افزود: ما می خواهیم رئیس جمهوری داشته باشیم که مورد احترام پوتین و ایران باشد. 

ترامپ در سخنرانی 12 دقیقه ای خود از توافق هسته ای ایران انتقاد کرد و مدعی شد: «آن‌ها ( ایرانی‌ها) بابت این توافق حدود 150 میلیارد دلار به دست می آورند. برای بازرسی ها نیز باید 24  روز قبل از بازرسی ها به ایران اطلاع داده شود. آنها حق نظارت بر مراکز تاسیساتی خودشان را دارند. از نظر من توافق هسته ای یکی از احمقانه ترین توافق ها و ضعیف ترین آنهاست.» 

وی در این سخنرانی، که یک روز پیش از انجام دومین مناظره انتخاباتی نامزدهای جمهوری‌خواه ریاست جمهوری برگزار می شود، اظهار داشت: ما می‌توانستیم توافق بهتری با ایران به دست آوریم؛ اما با وجود جان کری، وزیر خارجه آمریکا توافقی بهتر از این به دست نمی آمد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۴
بسه دیگه ترامپ چرت و پرت نگو. بیشتر از این خودتو مضحکه عام و خاص نکن
Germany
مهدی
۱۲:۳۴ ۲۵ شهريور ۱۳۹۴
لعنت خدا بر تمام ظالمان و یزیدان جهان .به زودی به دست منتقم کررار صاحب الامر (عج)نابود می شوید .قول می دهم برای نابود شدن شما ظالمان زیاد معطل نمی شوید

لبیک یا حسین
آخرین اخبار